Wanneer ons webwerfbou voltooi en soekenjinpromosie doen, kan ons nie sonder sleutelwoorde klaarkom nie. Slegs deur die akkurate sleutelwoorde van teikenkliënte te vind, kan ons webwerfkonstruksie waardevol wees. Net so, wanneer ons sleutelwoorduitleg vir webwerfkonstruksie en promosie byvoeg, moet ons ook akkurate sleutelwoorde vind. So, hoe vind ons geskikte sleutelwoorde vir webwerfbou en promosie, om "akkurate navrae" te kry?
Versamel eers sleutelwoorde vir webwerfbou en filter dit dan. Nadat ons gefiltreer het, kan ons die sleutelwoorde uitleg. Na latere optimalisering kan u webwerf se sleutelwoorde steeds boaan wees. Die vraag is dus, waar sal ons die sleutelwoorde insamel?
Ons kan sleutelwoorde op die volgende maniere insamel:
Ek gebruik egter persoonlik Baidu se biedassistent om sleutelwoorde te kies deur die sleutelwoordversamelingsmetode wat algemeen gebruik word vir webwerfbou en promosie.
Nadat ons sleutelwoorde versamel het, kan ons sleutelwoorde begin filter. Oor die algemeen, wanneer ons sleutelwoorde kies, kan die totale aantal soektogte en indeks wat ons kies nie te laag of te hoog wees nie, sodat as dit te laag is en niemand het gesoek nie, dit betekenisloos is, die sleutelwoordkompetisie te fel is, en die sleutelwoordranglys te moeilik.