voorbladWebwerf bouPrys van webwerfkonstruksie_Hoeveel kos dit om 'n maatskappywebwerf in Shenzhen te bou
Prys van webwerfkonstruksie_Hoeveel kos dit om 'n maatskappywebwerf in Shenzhen te bou

Wanneer die hoofde van baie ondernemingsmaatskappye navraag doen oor "hoeveel kos dit om 'n maatskappywebwerf te bou?", sal hulle wonder hoekom sommige maatskappye baie duur pryse kwoteer terwyl ander baie goedkoop is. Veral in Shenzhen, 'n plek waar webwerf konstruksie relatief ontwikkel is, is daar duisende webwerf konstruksie maatskappye met verskillende groottes, en daar is ook baie persoonlike webwerf bou studio's konstruksie en die vaardigheidsdrempel is nie hoog nie.

Hoeveel kos dit om 'n maatskappywebwerf in Shenzhen te bou? Om hierdie probleem te verstaan, moet jy eers jou verwagtinge vir die maatskappy se webwerf en die webwerf-konstruksie- en vervaardigingsproses en kostesamestelling verstaan.
  • Kom ons praat eers oor verwagtinge As jy byvoorbeeld 'n webwerf bou, is dit net 'n URL op jou besigheidskaartjie. Of wil jy die maatskappy bevorder, inligting aan kliënte verskaf en help om kliënte na jou maatskappy se besigheid te bring? As dit eersgenoemde is, hoef jy glad nie 'n webwerf aan te pas nie, koop net 'n sjabloonwebwerf, wat net 'n paar honderd yuan kos. Maar as jy hoop dat kliënte deur die webwerf relevante inligting kan vind, kliënte kan bring en die maatskappy se handelsmerk kan bevorder, dan moet jy 'n webwerf aanpas, en die koste wissel gewoonlik van 10 000 tot 30 000. Hieronder sal Fangwei Network u in detail bekendstel aan die vervaardigingsproses van 'n onderneming se persoonlike webwerf soos volg:

  • Die koste van die bou van 'n algemene korporatiewe webwerf bestaan ​​uit die volgende:

  1. Webwerf-domeinnaamregistrasiefooi: Dit word jaarliks ​​gehef en moet elke jaar hernu word. com.cn domeinnaam is meer gerieflik, gewoonlik 50-100, natuurlik is daar 'n paar van ander lande is duurder, ongeveer 300 per jaar, soos HK domein name;
  2. Webwerfruimte-bedienerkoste: Dit word bepaal op grond van die bedienertipe en -konfigurasie. Oor die algemeen is 'n virtuele gasheer voldoende vir korporatiewe webwerwe. Natuurlik, as die begroting voldoende is of die maatskappy verskeie webwerwe het, kan jy 'n onafhanklike bediener koop, wat ongeveer 4 000 of meer kos. Dit word ook jaarliks ​​gehef en moet elke jaar hernu word.
  3. Webwerfontwerpfooi: Dit is die koste van webwerf-koppelvlakontwerp, wat oor die algemeen bepaal word deur die vlak van die ontwerper, die aantal kolomme, die lengte van die bladsy, ens. Dit is ook die grootste verskil in korporatiewe webwerfaanpassingsfooie, want sommige ontwerpers verdien etlike duisende, terwyl ander tienduisende betaal. Dit lei ook daartoe dat sommige webblaaie hoogstaande en deftig is, terwyl ander baie gewoon is.
  4. Webwerffront-end-produksiekoste: Nadat die webwerf-bladsye ontwerp is, is dit nodig om die front-end te begin bou As gevolg van die ontstaan ​​van H5, vereis sommige korporatiewe webwerwe meer funksies, en die geproduseerde en vertoonde funksies is ook mooier. Oor die algemeen is diegene met meer funksies duurder;
  5. Webwerf-agtergrondprogramkoste: Nadat die webwerf voltooi is, sal 'n agterplaasbestuurstelsel gewoonlik vir jou geskep word om elke dag nuus, maatskappyinligting, maatskappyprodukte, maatskappysake, werwingsinligting, ens. op te dateer. As dit 'n korporatiewe webwerf is, is die backend-bestuur oor die algemeen relatief eenvoudig, dus moet ons net aandag gee aan sekuriteit en of inligtingbestuur gerieflik is.
  6. Webwerftaalweergawe en webwerfterminaal. As jy benewens die Chinese weergawe ook 'n Engelse weergawe, Japannese weergawe, ens. moet maak, sal die koste beslis hoër wees. Tweedens, benewens die maak van die rekenaarweergawe, moet jy ook die IPAD-weergawe en die mobiele WeChat-weergawe maak, so die koste sal dienooreenkomstig styg.
  7. Webwerfonderhoudskoste: Wanneer daar 'n probleem met die webwerf is, moet die webwerfkonstruksiemaatskappy jou help om die probleem betyds op te los. Hierdie deel behels arbeidskoste.
  8. Die verkoopspersoon se kommissie en die maatskappy se uitgawes word gelykop gedeel. Oor die algemeen, wanneer 'n projek vir samewerking onderhandel word, word 'n verkoopspersoon vereis, en die verkoopspersoon kry gewoonlik 'n kommissie, ongeveer 10-15%. Dit spreek vanself dat die maatskappy se uitgawes gelykop gedeel word.
  • Wanneer dit kom by webwerfkonstruksie, glo ek dat jy 'n voorlopige begrip het van die vraag "Hoeveel kos dit om 'n maatskappywebwerf te bou?"
Sagteware toepassing: voorkant-sjabloonontwikkeling en -ontwerp SEO-optimalisering; Let wel: Hierdie sagteware is nie 'n hackerprogram nie en kan nie agtergronddata aflaai nie!
Vrywaring: Die diens is vir persoonlike studie, navorsing of waardering, sowel as ander nie-kommersiële of nie-winsgewende doeleindes, maar dit moet terselfdertyd voldoen aan die bepalings van kopieregwetgewing en ander relevante wette, en moet nie die wettige regte van hierdie webwerf en verwante regtehouers Die risiko's verbonde aan die gebruik van die gereedskap op hierdie webwerf het niks met hierdie sagteware te doen nie.
Kopiereg © 2019-2024 Konynsagteware Alle regte voorbehou Guangdong TKP No 19111427-2
Tutoriaal inligting Gebruikers gids Webwerf onderwerpe