Met die ontwikkeling van wetenskap en tegnologie het ons nou die era van Internet van Alles betree. Met vandag se webwerfkonstruksie kan ons onsself reeds toelaat om enige tyd, enige plek op die internet te reis deur 'n verskeidenheid verskillende toestelterminale. Dit vergemaklik gebruikers baie. Maar dit stel ook hoër vereistes vir diegene van ons wat betrokke is by webwerfontwerp, webwerfkonstruksie en ontwikkelingswerk, want daar is baie terminale toestelle wat blaai en die skermgroottes verskil ook. Om 'n onderneming se ontwikkelingskoste te bespaar en hulpbronbenutting doeltreffendheid te verbeter, moet diegene van ons wat webwerwe bou 'n oplossing vind wat ten volle versoenbaar is met verskillende vertoonterminale. Daarom het responsiewe webwerf-tegnologie vir webwerf-konstruksie ontstaan. Die volgende Yidian Zhuyeqing sal vir almal daaroor praat. Wat is die voordele van responsiewe webwerwe? Waarom maatskappye hul webwerwe so gou as moontlik na 'n responsiewe weergawe moet opgradeer.

Aanpasbare webwerftegnologie is 'n onvermydelike neiging
- Volgens statistieke het 350 miljoen hoofstroomwebwerwe regoor die wêreld in 2018 HTML5 CSS3-reaksietegnologie gebruik om webwerwe te bou. Intussen het HTML5-ontwikkelaars miljoene bereik. Daar is geen twyfel dat HTML5-responsiewe webwerfkonstruksietegnologie die internetveld in die volgende 5-10 jaar sal word nie. Voorste tegnologie in webontwikkeling!
- As jou maatskappy hierdie tendens vroeër as ander maatskappye in dieselfde bedryf herken en aksie neem om jou webwerf vroeg op te gradeer, kan dit die maatstaf vir die bedryf en dan ander maatskappye word. Vir volgelinge se inligting kan webwerfkonstruksie alleen aansienlike verkeer na jou besigheid bring, wat gelykstaande is aan bykomende bevorderingsgeleenthede.
Bespaar besigheidsbelegging
Dit bespaar ontwerp- en ontwikkelingskoste
- Die rol van 'n responsiewe webwerf is om webbladsye aanpasbaar volgens die skermgrootte te vertoon. Besef 'n webwerf wat versoenbaar is met verskeie vertoonterminale soos selfone, rekenaars, iPads, ens. Dit is ongetwyfeld 'n groot besparing in vergelyking met vorige HTML4-tegnologie, wat spesiale ontwikkeling vereis het vir verskeie vertoontoestelle van verskillende groottes. Ontwerp- en ontwikkelingskoste vir korporatiewe webwerfkonstruksie. Byvoorbeeld, op soek na 'n aanlyn maatskappy met 'n medium diensvlak om 'n amptelike webwerf vir die onderneming te ontwerp en te vervaardig, sal ongeveer 30 000 tot 50 000 yuan kos. As jy die rekenaar, Ipad en selfoon apart opstel, sal die koste sowat 100 000 beloop, maar nou hoef jy net een stel toestelle te ontwerp om versoenbaar te wees met alle vertoontoestelle, wat ongetwyfeld baie geld sal bespaar.
Bespaar instandhoudingspersoneelkoste
- Responsiewe webwerfkonstruksie vereis slegs dat die bestuur se agterkant inhoud opdateer en in stand hou, wat die daaglikse bestuur en instandhouding van die webwerf makliker en geriefliker maak, sonder dat dit nodig is om verskillende inhoud en prente vir verskillende weergawes van die webwerf te skep, en sodoende die onderneming se tyd kos. Onderhoudswerk en onderhoudstyd.
Die derde is om spasieverbruikskoste te bespaar!
- Responsiewe webwerwe gebruik 'n domeinnaam en 'n spasie om outomaties by die vertoning aan te pas. Anders as die vorige era toe die rekenaarweergawe van die webwerf gebruik is om die mobiele weergawe te maak, hoewel die mobiele weergawe van die domeinnaam die tweedevlakdomeinnaam kan gebruik, is daar egter geen kwessie van bykomende belegging nie die webwerf en die mobiele weergawe van die webwerf is apart, en daar is Dit sal nodig wees om 'n ander spasie te koop, en afsonderlike webwerwe in verskillende spasies sal noodwendig bykomende onderhoudskoste tot gevolg hê. Vir groot besighede is dit dalk niks, en vir die meeste klein en mikro-ondernemings is dit dalk niks. Daar word gesê dat dit 'n som is wat bereken moet word.
Goeie blaai-ervaring
- Responsiewe webwerf-ontwerp word geïmplementeer met behulp van HTML5 CSS3-tegnologie (dikwels genoem H5-tegnologie). Die gebruik van H5-tegnologie om responsiewe webwerwe te skep, is maar een van sy toepassings. H5 tegnologie het 'n ander tegnologie wat gesê moet word. Vermoë is sy ondersteuning vir interaktiewe dinamiese effekte. Soos ons almal weet, in vergelyking met papierfoto-albums, is die promosievoordeel van webwerwe dat webwerwe 'n panoramiese blaai-ervaring van klank, lig en skadu kan bereik, terwyl papierfoto-albums net staties kan wees. Ja, interaktiewe dinamiese effekte is noodsaaklik wanneer dit kom by die bereiking van die klank-, lig- en skadu-vertoningseffekte van jou webwerf-ontwerp. Vorige webwerwe is met behulp van Flash-tegnologie geïmplementeer, maar Flash het twee groot nadele, want Flash moet ingekapsuleer en geïntegreer word voordat Flash vrygestel kan word. Dit is baie ongerieflik om die inhoud in die toekoms te verander en in stand te hou, en die teksinhoud in die lêer kan nie deur soekenjins herken word nie, wat nie bevorderlik is vir die SEO-optimalisering van die webwerf nie. Tweedens moet Flash 'n inprop installeer om te blaai, en sodoende 'n kommunikasie-effek produseer. gebruikers se blaai-ervaring aansienlik verbeter.
Meer bevorderlik vir bevordering
- Omdat responsiewe webwerfkonstruksie in wese 'n domeinnaam is wat toegang en blaai op verskillende terminale toelaat, dit wil sê, wanneer 'n maatskappy aanlyn bemarking en promosie doen, anders as die rekenaarweergawe van die webwerf, hoef dit net al sy pogings op die bevordering te fokus. die webwerf . en mobiele weergawes van die webwerf. Afsonderlike situasies vereis bykomende belegging in aparte terreine.
Verbeter korporatiewe beeld
- Soos voorheen genoem, het hoofstroomwebwerwe regoor die wêreld H5-reaksietegnologie gebruik om webwerwe te bou. As jou maatskappy besig is met internasionale sake, en buitelandse kliënte leer basies oor die maatskappy deur die webwerf, gebruik die webwerf self H5-reaksie-tegnologie. Die indruk wat tegnologie op die gehoor maak, is baie belangrik. Trouens, selfs in China, as mense die ou HTML4-tegnologie sien wat deur maatskappye gebruik word om webwerwe op die internet te bevorder, sal dit onvermydelik 'n koalisie van maatskappye veroorsaak wat nie innovasie en vitaliteit het nie!