Veb saytın tikintisini başa çatdırdıqda və axtarış motorunun təşviqi apardıqda, açar sözlər olmadan edə bilmərik. Yalnız hədəf müştərilərin dəqiq açar sözlərini tapmaqla veb saytımızın qurulması dəyərli ola bilər. Eynilə, veb saytın qurulması və tanıtımı üçün açar söz düzümü əlavə edərkən, biz də dəqiq açar sözlər tapmalıyıq. Beləliklə, "dəqiq sorğular" əldə etmək üçün veb saytın qurulması və tanıtımı üçün uyğun açar sözləri necə tapa bilərik?
Əvvəlcə veb sayt qurmaq üçün açar sözlər toplayın və sonra onları süzün. Süzgəcdən sonra biz açar sözləri tərtib edə bilərik. Sonrakı optimallaşdırmadan sonra veb saytınızın açar sözləri yuxarıda olmağa davam edə bilər. Beləliklə, sual budur ki, açar sözləri harada toplayacağıq?
Açar sözləri aşağıdakı yollarla toplaya bilərik:
Bununla belə, mən şəxsən Baidu-nun təklif köməkçisindən vebsaytın qurulması və tanıtımı üçün geniş istifadə olunan açar söz toplama üsulu ilə açar sözlər seçmək üçün istifadə edirəm.
Açar sözlər toplandıqdan sonra açar sözlərin filtrasiyasına başlaya bilərik. Ümumiyyətlə, açar sözlər seçdiyimiz zaman, seçdiyimiz axtarışların və indekslərin ümumi sayı çox aşağı və ya çox yüksək ola bilməz, belə ki, əgər o, çox aşağıdırsa və heç kim axtarmayıbsa, mənasızdır, açar söz rəqabəti çox şiddətlidir və açar söz sıralaması çox çətindir.