Калі мы завяршаем стварэнне сайта і праводзім пошукавае прасоўванне, нам не абысціся без ключавых слоў. Толькі знаходзячы дакладныя ключавыя словы мэтавых кліентаў, наша стварэнне вэб-сайта можа быць каштоўным. Сапраўды гэтак жа, дадаючы макет ключавых слоў для стварэння і прасоўвання вэб-сайта, нам таксама трэба знайсці дакладныя ключавыя словы. Такім чынам, як знайсці прыдатныя ключавыя словы для стварэння і прасоўвання сайта, каб атрымаць «дакладныя запыты»?
Спачатку збярыце ключавыя словы для стварэння сайта, а потым адфільтруйце іх. Пасля фільтрацыі мы можам раскласці ключавыя словы. Пасля наступнай аптымізацыі ключавыя словы вашага сайта могуць заставацца ўверсе. Такім чынам, пытанне ў тым, дзе мы будзем збіраць ключавыя словы?
Мы можам збіраць ключавыя словы наступнымі спосабамі:
Тым не менш, я асабіста выкарыстоўваю памочніка па таргах Baidu для выбару ключавых слоў з дапамогай метаду збору ключавых слоў, які звычайна выкарыстоўваецца для стварэння і прасоўвання вэб-сайтаў.
Пасля збору ключавых слоў мы можам пачаць фільтраваць ключавыя словы. Як правіла, калі мы выбіраем ключавыя словы, агульная колькасць пошукавых запытаў і абраны намі індэкс не можа быць занадта нізкай або занадта высокай, так што, калі яна занадта нізкая і ніхто не шукаў, гэта бессэнсоўна, канкурэнцыя ключавых слоў занадта жорсткая, і рэйтынг ключавых слоў занадта складаны.