Кожны раз, калі кліент звяртаецца да нас, ён задае мноства пытанняў: «Колькі каштуе стварэнне сайта?» і «Колькі часу займае распрацоўка сайта?».

Колькі часу на самой справе займае стварэнне вэб-сайта? Гэта звязана з тыпам праекта вэб-сайта, моўнай версіяй, версіяй тэрмінала, функцыямі калонкі вэб-сайта, патрабаваннямі да дызайну вэб-сайта, магчымасцямі кампаніі па стварэнні вэб-сайта, складанасцю вытворчасці вэб-сайта, працэсам працы праекта, часам зваротнай сувязі па мадыфікацыі і г.д.
Спачатку давайце пагаворым аб тыпах праектаў стварэння вэб-сайтаў
- Звычайна стварэнне вэб-сайта ў асноўным займае каля 1-2 месяцаў для вэб-сайта кампаніі з аднамоўнай версіяй і тэрміналам для аднаго карыстальніка, сістэма гандлёвага цэнтра займае каля 1-3 месяцаў, а вэб-сайт партала звычайна займае каля 2-5 месяцаў (у залежнасці ад сітуацыя) ) Іншыя сайты на заказ.
моўная версія
- Многім кліентам неабходна вырабляць не толькі спрошчаную кітайскую версію, але і англійскую, рускую, іспанскую, японскую, традыцыйную кітайскую і г.д. Вы можаце сабе ўявіць, што стварэнне некалькіх версій займае больш часу, чым стварэнне адной, і пры звычайных абставінах гэта будзе складацца. Час працы для адной версіі павялічыўся прыкладна на 20%.
Версія карыстальніцкага тэрмінала
- Карыстальніцкія тэрміналы падзяляюцца на камп'ютэрныя тэрміналы для ПК, тэрміналы мабільных тэлефонаў, адаптыўныя вэб-сайты, вэб-сайты для планшэтаў і г.д. Калі трэба стварыць мабільны вэб-сайт для ПК, час павінен быць павялічаны прыкладна на 50% у параўнанні з базавым часам з-за неабходнасці рэдызайну мабільнага тэрмінала, інтэрфейснай вытворчасці, стыкоўкі праграм і г.д. Такім чынам, калі вы адначасова выкарыстоўваеце метад стварэння вэб-сайта на аснове адказаў, час будзе прыкладна такім жа, як і для тэлефона з ПК.
Функцыя слупка сайта
- Звычайна слупкі для стварэння вэб-сайта кампаніі ўключаюць хатнюю старонку, знаёмства з кампаніяй, дэманстрацыю прадукту, цэнтр навін, кантакты з намі і г.д., але калі вы дадаеце цэнтр загрузкі, справы аб праектах, цэнтр удзельнікаў, рашэнні, набор талентаў, кола супрацоўнікаў, набыццё прадукту, і г.д., нагрузка, безумоўна, розная. Як правіла, з большай колькасцю слупкоў будзе даступна больш часу.
Патрабаванні да дызайну сайта
- Патрабаванні да дызайну вэб-сайта залежаць ад галіны і кліента. Некаторыя маюць больш высокія патрабаванні да дызайну. Дызайнеры зоймуць больш часу, каб распрацаваць першы чарнавік, а змены зоймуць больш часу. Паколькі стандартаў дызайну вэб-сайтаў не існуе, некаторыя дызайнерскія праекты вэб-сайтаў можна завяршыць з дапамогай 1-2 чарнавікоў. , але для дапрацоўкі некаторых патрабуецца 3-5 чарнавікоў, і неабходны час, безумоўна, адрозніваецца.
Узровень магчымасцей кампаніі па стварэнні вэб-сайтаў
- Некаторыя кампаніі маюць больш высокі дызайнерскі і тэхнічны ўзровень і больш высокую кваліфікацыю. Вядома, яны могуць зрабіць гэта хутчэй. Некаторыя кампаніі наймаюць свежых выпускнікоў, таму яны павінны рабіць гэта павольна.
Складанасць пабудовы сайта
- Вэб-сайт уключае ў сябе шмат дэталяў, і кожная дэталь завершана на месцы. Зыходзячы з майго дзесяцігадовага вопыту распрацоўкі вэб-сайтаў, нагрузку можна падвоіць. Напрыклад, падумайце аб тэхнічным абслугоўванні і дадайце клавішу ALT да кожнай выявы, а затым подпіс. Вызначэнне, абарона ад перапаўнення тэксту, сумяшчальнасць з браўзерам, абарона паведамленняў ад ботаў, хуткасць загрузкі старонкі і г.д.
Працэс працы праекта
- Фактычна гэта звязана з мадэллю працы кампаніі па стварэнні вэб-сайтаў. Некаторыя кампаніі прадастаўляюць пацвярджэнне кліентам з часам. Напрыклад, галоўная старонка прызначана для пацверджання кліентаў, у той час як унутраныя старонкі прызначаны для пацверджання кліентаў. Некаторыя кампаніі выпускаюць першы чарнавік за раз. Апошняе адбываецца хутчэй, калі змяненняў мала, але калі змяненняў шмат, магчыма, спатрэбіцца перарабіць. Акрамя таго, некаторыя кампаніі звязваюць службу падтрымкі кліентаў або бізнес з кліентамі замест прамой сувязі паміж дызайнерамі і тэхналогіямі. Замест гэтага ўзнікаюць памылкі, і інфармацыя перадаецца вельмі павольна, што прыводзіць да больш працяглага цыкла стварэння вэб-сайта.
Змяніць час зваротнай сувязі
- Часам, нягледзячы на тое, што кампанія, якая займаецца стварэннем вэб-сайта, прайшла ўнутраную праверку, канчатковым аглядальнікам па-ранейшаму з'яўляецца заказчык. У кожнага кліента розныя перавагі і эстэтычныя стандарты. Будуць больш-менш перагляды. Калі зваротная сувязь займае занадта шмат часу, гэта паўплывае на цыкл праекта.