Когато завършим изграждането на уебсайт и провеждаме промоция в търсачките, не можем без ключови думи. Само чрез намиране на точните ключови думи на целевите клиенти изграждането на нашия уебсайт може да бъде ценно. По подобен начин, когато добавяме оформление на ключови думи за изграждане и популяризиране на уебсайтове, ние също трябва да намерим точни ключови думи. И така, как да намерим подходящи ключови думи за изграждане и промоция на уебсайтове, така че да получим "точни запитвания"?
Първо съберете ключови думи за изграждане на уебсайт и след това ги филтрирайте. След филтриране можем да подредим ключовите думи. След по-късна оптимизация, ключовите думи на вашия уебсайт могат да продължат да бъдат на върха. Така че въпросът е къде ще съберем ключовите думи?
Можем да събираме ключови думи по следните начини:
Въпреки това аз лично използвам асистента за офериране на Baidu, за да избирам ключови думи чрез метода за събиране на ключови думи, който обикновено се използва за изграждане и промоция на уебсайтове.
След като съберем ключови думи, можем да започнем да филтрираме ключови думи. Като цяло, когато избираме ключови думи, общият брой търсения и индексът, който избираме, не може да бъде твърде нисък или твърде висок, така че ако е твърде нисък и никой не е търсил, това е безсмислено, конкуренцията за ключови думи е твърде ожесточена и класирането по ключови думи е твърде трудно.