първа страницаИзграждане на уеб сайтЦена на изграждане на уебсайт_Колко струва изграждането на фирмен уебсайт в Шенжен
Цена на изграждане на уебсайт_Колко струва изграждането на фирмен уебсайт в Шенжен

Когато ръководителите на много корпоративни компании попитат „колко струва изграждането на фирмен уебсайт?“, те ще се чудят защо някои компании цитират много скъпи цени, докато други са много евтини. Особено в Шенжен, място, където изграждането на уебсайтове е сравнително развито, има хиляди компании за изграждане на уебсайтове с различни размери, а също така има много студиа за изграждане на уебсайтове. В крайна сметка причината е, че няма квалифицирани стандарти за уебсайтове конструкция и прагът на умения не е висок.

Колко струва изграждането на фирмен уебсайт в Шенжен? За да разберете този проблем, първо трябва да разберете вашите очаквания за уебсайта на компанията и изграждането на уебсайта и производствения процес и структурата на разходите.
  • Нека първо да поговорим за очакванията, например, ако създадете уебсайт, това е просто URL на вашата визитна картичка? Или искате да популяризирате компанията, да предоставите информация на клиентите и да помогнете за привличането на клиенти към бизнеса на вашата компания? Ако е първото, изобщо няма нужда да персонализирате уебсайт, просто купете шаблонен уебсайт, който струва само няколкостотин юана. Но ако се надявате, че чрез уебсайта клиентите могат да намерят подходяща информация, да ви доведат клиенти и да популяризират марката на компанията, тогава изграждането на уебсайт трябва да персонализирате уебсайт и цената обикновено варира от 10 000 до 30 000. По-долу Fangwei Network ще ви запознае подробно с производствения процес на корпоративния персонализиран уебсайт, както следва:

  • Цената за изграждане на общ корпоративен уебсайт се състои от следното:

  1. Такса за регистрация на домейн на уебсайта: Таксува се ежегодно и трябва да се подновява всяка година, ако го използвате за една година и не платите името на домейна през втората година, то няма да се използва, когато изтече. Името на домейн com.cn е по-удобно, обикновено 50-100, разбира се, има някои от други държави Имената на домейни са по-скъпи, около 300 на година, като имена на домейни HK;
  2. Цената на сървъра за пространство на уебсайта: Това се определя въз основа на типа и конфигурацията на сървъра, за корпоративни уебсайтове се препоръчва използването на виртуален хост Alibaba Cloud, който е сравнително стабилен и струва от няколкостотин до около 2000. Разбира се, ако бюджетът е достатъчен или компанията има няколко уебсайта, можете да закупите отделен сървър, който струва около 4000 или повече. Това също се таксува годишно и трябва да се подновява всяка година;
  3. Такса за дизайн на уебсайт: Това е цената на дизайна на интерфейса на уебсайта, която обикновено се определя от нивото на дизайнера, броя на колоните, дължината на страницата и т.н. Това е и най-голямата разлика в таксите за персонализиране на корпоративния уебсайт, т.к. някои дизайнери печелят няколко хиляди, докато други плащат десетки хиляди. Това също води до това, че някои уеб страници са висококачествени и елегантни, докато други са съвсем обикновени;
  4. Разходи за изработка на предния край на уебсайта: След като страниците на уебсайта са проектирани, е необходимо да започне изграждането на предния край. Поради появата на H5, някои корпоративни уебсайтове изискват повече функции, а произведените и показаните функции също са по-красиви. Обикновено тези с повече функции са по-скъпи;
  5. Разходи на програмата за бек-енд на уебсайта: След като уебсайтът бъде завършен, обикновено ще бъде създадена бек-енд система за управление, за да актуализирате всеки ден новини, информация за компанията, фирмени продукти, фирмени случаи, информация за набиране на персонал и т.н. Ако това е корпоративен уебсайт, управлението на бекенда обикновено е сравнително просто, така че трябва да обърнем внимание само на сигурността и дали управлението на информацията е удобно.
  6. Езикова версия на уебсайта и терминал на уебсайта. Ако в допълнение към китайската версия трябва да направите и английска версия, японска версия и т.н., тогава цената определено ще бъде по-висока. Второ, в допълнение към създаването на компютърната версия, вие също трябва да направите версията за IPAD и мобилната версия на WeChat, така че цената ще се увеличи съответно.
  7. Разходи за поддръжка на уебсайта: Когато има проблем с уебсайта, компанията за изграждане на уебсайт трябва да ви помогне да разрешите проблема навреме. Тази част включва разходи за труд.
  8. Комисионната на продавача и разходите на компанията се поделят по равно. Обикновено, когато се договаря проект за сътрудничество, се изисква продавач и продавачът обикновено получава комисионна, около 10-15%. От само себе си се разбира, че разходите на компанията се разпределят по равно.
  • Що се отнася до изграждането на уебсайт, вярвам, че имате предварителна представа за въпроса „Колко струва изграждането на фирмен уебсайт?“
Софтуерно приложение: изтегляне на преден шаблон; SEO оптимизация; Забележка: Този софтуер не е хакерска програма и не може да изтегля фонови данни!
Отказ от отговорност: Услугата е за лично изучаване, проучване или оценяване, както и за други некомерсиални или нестопански цели, но в същото време тя трябва да отговаря на разпоредбите на закона за авторското право и други приложими закони и не трябва да нарушава законните права на този уебсайт и притежателите на свързани права Рисковете, свързани с използването на инструментите на този сайт, нямат нищо общо с този софтуер.
Авторско право © 2019-2024 Rabbit Software Всички права запазени Гуандун ICP № 19111427-2
Информация за урока Ръководство за употреба Теми на уебсайта