Když dokončíme stavbu webových stránek a provedeme propagaci ve vyhledávačích, neobejdeme se bez klíčových slov. Pouze nalezením přesných klíčových slov cílových zákazníků může být naše tvorba webových stránek hodnotná. Podobně, když přidáváme rozložení klíčových slov pro tvorbu webových stránek a propagaci, musíme také najít přesná klíčová slova. Jak tedy najdeme vhodná klíčová slova pro tvorbu a propagaci webových stránek, abychom získali „přesné dotazy“?
Nejprve shromážděte klíčová slova pro tvorbu webových stránek a poté je filtrujte. Po filtrování můžeme klíčová slova rozložit. Po pozdější optimalizaci mohou klíčová slova vašeho webu zůstat na vrcholu. Otázkou tedy je, kde budeme klíčová slova shromažďovat?
Klíčová slova můžeme shromažďovat následujícími způsoby:
Osobně však používám asistenta nabídek Baidu k výběru klíčových slov pomocí metody sběru klíčových slov, která se běžně používá pro tvorbu a propagaci webových stránek.
Po shromáždění klíčových slov můžeme začít klíčová slova filtrovat. Obecně platí, že když vybíráme klíčová slova, celkový počet vyhledávání a index, který volíme, nesmí být příliš nízký ani příliš vysoký, takže pokud je příliš nízký a nikdo nehledal, nemá smysl, konkurence klíčových slov je příliš silná a hodnocení klíčových slov je příliš obtížné.