Když se šéfové mnoha podnikových společností ptají na to, „kolik stojí vytvoření firemního webu?“, budou se divit, proč některé společnosti uvádějí velmi drahé ceny, zatímco jiné jsou velmi levné. Zejména v Shenzhenu, kde je tvorba webových stránek poměrně rozvinutá, existují tisíce společností pro tvorbu webových stránek různých velikostí a existuje zde také mnoho studií pro tvorbu webových stránek. Důvodem je v konečném důsledku to, že neexistují žádné kvalifikované standardy pro webové stránky konstrukce a práh dovedností není vysoký.

Kolik stojí vytvoření firemního webu v Shenzhenu? Chcete-li tomuto problému porozumět, musíte nejprve porozumět svým očekáváním ohledně webových stránek společnosti a procesu výstavby a výroby webových stránek a složení nákladů.
Nejprve si promluvme o očekáváních Pokud například vytváříte web, je to pouze adresa URL na vaší vizitce. Nebo chcete propagovat společnost, poskytovat informace zákazníkům a pomoci přivést zákazníky do podnikání vaší společnosti? Pokud je to první, není potřeba web vůbec upravovat, stačí si koupit webovou šablonu, která stojí jen pár stovek dolarů. Pokud ale doufáte, že prostřednictvím webu mohou zákazníci najít relevantní informace, přivést vám zákazníky a propagovat značku společnosti, pak potřebujete webovou stránku přizpůsobit a cena se obvykle pohybuje od 10 000 do 30 000. Níže vám Fangwei Network poskytne podrobný úvod do výrobního procesu podnikových přizpůsobených webových stránek následovně:
Náklady na vytvoření obecných firemních webových stránek se skládají z následujících položek:
- Poplatek za registraci doménového jména webu: Je účtován ročně a je nutné jej každý rok obnovovat. Pokud jej používáte jeden rok a nezaplatíte doménové jméno ve druhém roce, nebude používáno, jakmile vyprší jeho platnost. com.cn doménové jméno je pohodlnější, obvykle 50-100, samozřejmě existují i některá z jiných zemí, doménová jména jsou dražší, cca 300 za rok, např. HK doménová jména;
- Cena serveru na prostor webu: Určuje se na základě typu a konfigurace serveru Obecně pro firemní weby stačí virtuální hostitel. Doporučuje se použít virtuálního hostitele Alibaba Cloud, který je relativně stabilní a stojí několik stovek až zhruba 2000. Samozřejmě, pokud je rozpočet dostačující nebo má společnost více webových stránek, můžete si zakoupit nezávislý server, který stojí asi 4 000 nebo více.
- Poplatek za design webových stránek: Jedná se o náklady na návrh rozhraní webových stránek, které jsou obecně určeny úrovní designéra, počtem sloupců, délkou stránky atd. Je to také největší rozdíl v poplatcích za přizpůsobení firemních webových stránek, protože někteří designéři vydělávají několik tisíc, zatímco jiní platí desítky tisíc To také vede k tomu, že některé webové stránky jsou špičkové a elegantní, zatímco jiné jsou velmi obyčejné;
- Náklady na výrobu front-endu webu: Po návrhu stránek webu je nutné začít s budováním front-endu Vzhledem ke vzniku H5 vyžadují některé firemní weby více funkcí a také vyrobené a zobrazené funkce jsou krásnější. Obecně platí, že ty s více funkcemi jsou dražší;
- Náklady na program back-end webové stránky: Po dokončení webové stránky bude pro vás obvykle vytvořen systém správy back-end, abyste mohli každý den aktualizovat novinky, informace o společnosti, produkty společnosti, případy společnosti, informace o náboru atd. Pokud se jedná o firemní web, je správa backendu obecně poměrně jednoduchá, takže je třeba věnovat pozornost pouze bezpečnosti a tomu, zda je správa informací pohodlná.
- Jazyková verze webu a terminál webu. Pokud kromě čínské verze potřebujete udělat i anglickou verzi, japonskou verzi atd., pak bude cena určitě vyšší. Zadruhé, kromě vytvoření počítačové verze musíte udělat také verzi pro IPAD a mobilní verzi WeChat, takže náklady se odpovídajícím způsobem zvýší.
- Náklady na údržbu webových stránek: Pokud se vyskytne problém s webem, společnost zabývající se tvorbou webových stránek vám musí pomoci problém vyřešit včas. Tato část zahrnuje mzdové náklady.
- Provize prodejce a firemní výdaje se dělí rovným dílem. Obecně platí, že když je projekt vyjednáván pro spolupráci, je vyžadován prodejce a prodejce obvykle dostává provizi, asi 10-15%. Samozřejmostí je rozdělení nákladů společnosti rovným dílem.
- Pokud jde o tvorbu webových stránek, věřím, že jste předběžně pochopili otázku "Kolik stojí vytvoření firemního webu?"