Når vi afslutter hjemmesidekonstruktion og udfører søgemaskinepromovering, kan vi ikke undvære søgeord. Kun ved at finde de nøjagtige søgeord for målkunder kan vores hjemmesidekonstruktion være værdifuld. På samme måde, når vi tilføjer søgeordslayout til webstedskonstruktion og -promovering, skal vi også finde præcise søgeord. Så hvordan finder vi passende søgeord til webstedskonstruktion og -promovering for at opnå "præcise forespørgsler"?
Indsaml først søgeord til webstedsopbygning og filtrer dem derefter. Efter filtrering kan vi layoute søgeordene. Efter senere optimering kan din hjemmesides søgeord fortsat være øverst. Så spørgsmålet er, hvor vil vi samle søgeordene?
Vi kan indsamle søgeord på følgende måder:
Jeg bruger dog personligt Baidu's budassistent til at vælge søgeord gennem søgeordsindsamlingsmetoden, der almindeligvis bruges til webstedsopbygning og promovering.
Efter at have indsamlet søgeord, kan vi begynde at filtrere søgeord. Generelt, når vi vælger søgeord, kan det samlede antal søgninger og indeks, vi vælger, ikke være for lavt eller for højt, så hvis det er for lavt, og ingen har søgt, er det meningsløst, søgeordskonkurrencen er for hård, og søgeordsplacering for svært.