Όταν ολοκληρώνουμε την κατασκευή ιστοσελίδων και πραγματοποιούμε προώθηση μηχανών αναζήτησης, δεν μπορούμε να κάνουμε χωρίς λέξεις-κλειδιά. Μόνο με την εύρεση των ακριβών λέξεων-κλειδιών των πελατών-στόχων μπορεί να είναι πολύτιμη η κατασκευή της ιστοσελίδας μας. Ομοίως, όταν προσθέτουμε διάταξη λέξεων-κλειδιών για κατασκευή και προώθηση ιστοτόπων, πρέπει επίσης να βρίσκουμε ακριβείς λέξεις-κλειδιά. Λοιπόν, πώς βρίσκουμε κατάλληλες λέξεις-κλειδιά για την κατασκευή και την προώθηση ιστοσελίδων, ώστε να λαμβάνουμε "ακριβή ερωτήματα";
Αρχικά, συλλέξτε λέξεις-κλειδιά για την κατασκευή ιστοτόπων και, στη συνέχεια, φιλτράρετε τις. Μετά το φιλτράρισμα, μπορούμε να σχεδιάσουμε τις λέξεις-κλειδιά. Μετά από μεταγενέστερη βελτιστοποίηση, οι λέξεις-κλειδιά του ιστότοπού σας μπορούν να συνεχίσουν να βρίσκονται στην κορυφή. Το ερώτημα λοιπόν είναι πού θα συλλέξουμε τις λέξεις-κλειδιά;
Μπορούμε να συλλέξουμε λέξεις-κλειδιά με τους εξής τρόπους:
Ωστόσο, προσωπικά χρησιμοποιώ τον βοηθό υποβολής προσφορών της Baidu για να επιλέγω λέξεις-κλειδιά μέσω της μεθόδου συλλογής λέξεων-κλειδιών που χρησιμοποιείται συνήθως για την κατασκευή και την προώθηση ιστοτόπων.
Αφού συλλέξουμε λέξεις-κλειδιά, μπορούμε να ξεκινήσουμε το φιλτράρισμα των λέξεων-κλειδιών. Γενικά, όταν επιλέγουμε λέξεις-κλειδιά, ο συνολικός αριθμός των αναζητήσεων και του ευρετηρίου που επιλέγουμε δεν μπορεί να είναι πολύ χαμηλός ή πολύ υψηλός, έτσι ώστε αν είναι πολύ χαμηλός και κανείς δεν έχει κάνει αναζήτηση, δεν έχει νόημα, ο ανταγωνισμός των λέξεων-κλειδιών είναι πολύ έντονος και πολύ δύσκολη κατάταξη λέξεων-κλειδιών.