وقتی ساخت وبسایت را کامل میکنیم و تبلیغ موتورهای جستجو را انجام میدهیم، بدون کلمات کلیدی نمیتوانیم کار کنیم. تنها با یافتن کلمات کلیدی دقیق مشتریان هدف می توان ساخت وب سایت ما را ارزشمند کرد. به طور مشابه، هنگام اضافه کردن طرح کلمات کلیدی برای ساخت و ارتقاء وب سایت، ما همچنین باید کلمات کلیدی دقیقی را پیدا کنیم. بنابراین، چگونه کلمات کلیدی مناسب برای ساخت و ارتقاء وب سایت پیدا کنیم تا "پرس و جوهای دقیق" به دست آوریم؟
ابتدا کلمات کلیدی را برای ساخت وب سایت جمع آوری کنید و سپس آنها را فیلتر کنید. پس از فیلتر کردن، می توانیم کلمات کلیدی را چیدمان کنیم. پس از بهینه سازی بعدی، کلمات کلیدی وب سایت شما می توانند همچنان در صدر باشند. بنابراین سوال این است که کلمات کلیدی را از کجا جمع آوری کنیم؟
ما می توانیم کلمات کلیدی را به روش های زیر جمع آوری کنیم:
با این حال، من شخصاً از دستیار مناقصه بایدو برای انتخاب کلمات کلیدی از طریق روش جمع آوری کلمات کلیدی که معمولاً برای ساخت و تبلیغ وب سایت استفاده می شود استفاده می کنم.
پس از جمع آوری کلمات کلیدی، می توانیم فیلتر کردن کلمات کلیدی را شروع کنیم. به طور کلی، وقتی کلمات کلیدی را انتخاب می کنیم، تعداد کل جستجوها و فهرستی که انتخاب می کنیم نمی تواند خیلی کم یا خیلی زیاد باشد، به طوری که اگر خیلی کم باشد و کسی جستجو نکرده باشد، بی معنی است، رقابت کلمات کلیدی بسیار شدید است و رتبه بندی کلمات کلیدی بسیار دشوار است.