Tieteen ja tekniikan kehityksen myötä olemme nyt siirtyneet kaiken Internetin aikakauteen. Nykypäivän verkkosivujen rakentamisen myötä voimme jo sallia itsellemme matkustamisen Internetissä milloin tahansa ja missä tahansa useiden eri laitepäätteiden kautta. Tämä helpottaa käyttäjiä huomattavasti. Mutta tämä asettaa myös korkeampia vaatimuksia meille verkkosivujen suunnittelun, rakentamisen ja kehitystyön parissa, koska selailevia päätelaitteita on monia ja myös näyttökoot ovat erilaisia. Yrityksen kehityskulujen säästämiseksi ja resurssien käytön tehostamiseksi meidän verkkosivuja rakentavien on löydettävä ratkaisu, joka on täysin yhteensopiva eri näyttöpäätteiden kanssa. Seuraava Yidian Zhuyeqing puhuu siitä kaikille. Mitkä ovat responsiivisten verkkosivustojen edut? Miksi yritysten tulisi päivittää verkkosivustonsa responsiivisiksi versioiksi mahdollisimman pian?

Mukautuva verkkosivustoteknologia on väistämätön trendi
- Tilastojen mukaan vuonna 2018 350 miljoonaa valtavirtasivustoa ympäri maailmaa käytti HTML5 CSS3 -vastausteknologiaa verkkosivustojen rakentamiseen. Samaan aikaan HTML5-kehittäjät ovat saavuttaneet miljoonia. Ei ole epäilystäkään siitä, että HTML5-responsiivisista verkkosivustojen rakentamisteknologiasta tulee Internet-kenttä seuraavien 5–10 vuoden aikana. Johtavaa teknologiaa verkkokehityksessä!
- Jos yrityksesi tunnistaa tämän suuntauksen aikaisemmin kuin muut saman alan yritykset ja ryhtyy toimiin päivittääkseen verkkosivustosi ajoissa, siitä voi tulla alan ja sitten muiden yritysten vertailukohta. Seuraajille tiedoksi, että pelkkä verkkosivujen rakentaminen voi tuoda yrityksellesi huomattavaa liikennettä, mikä vastaa lisäpromootiomahdollisuuksia.
Säästä yrityssijoituksia
Se säästää suunnittelu- ja kehityskuluja
- Responsiivisen verkkosivuston tehtävänä on mahdollistaa verkkosivujen näyttäminen mukautuvasti näytön koon mukaan. Toteuta verkkosivusto, joka on yhteensopiva useiden näyttöpäätteiden, kuten matkapuhelimien, tietokoneiden, iPadien jne., kanssa. Tämä on epäilemättä valtava säästö verrattuna aiempaan HTML4-tekniikkaan, joka vaati erityistä kehitystä erikokoisille näyttölaitteille. Yrityksen verkkosivujen rakentamisen suunnittelu- ja kehityskulut. Esimerkiksi keskitason palvelutason tarjoavan online-yrityksen etsiminen yritykselle virallisen verkkosivuston suunnittelemiseksi ja tuottamiseksi maksaa noin 30 000 - 50 000 yuania. Jos määrität tietokoneen, iPadin ja matkapuhelimen erikseen, hinta on noin 100 000, mutta nyt sinun tarvitsee vain suunnitella yksi laitesarja yhteensopivaksi kaikkien näyttölaitteiden kanssa, mikä säästää epäilemättä paljon rahaa.
Säästä huoltohenkilöstökuluja
- Responsiivinen verkkosivujen rakentaminen vaatii hallintataustalta vain sisällön päivittämistä ja ylläpitoa, mikä tekee verkkosivun päivittäisestä hallinnasta ja ylläpidosta helpompaa ja mukavampaa ilman tarvetta luoda erilaista sisältöä ja kuvia verkkosivuston eri versioille, mikä säästää merkittävästi yrityksen aikaa. Huoltotyöt ja huoltoaika.
Kolmas on säästää tilankäyttökustannuksia!
- Responsiiviset verkkosivustot käyttävät verkkotunnusta ja tilaa mukautuakseen automaattisesti näyttöön. Toisin kuin edellisellä aikakaudella, jolloin verkkosivuston tietokoneversiota käytettiin mobiiliversion tekemiseen, vaikka verkkotunnuksen mobiiliversiossa voidaan käyttää toisen tason verkkotunnuksen nimeä, ei kuitenkaan ole kysymys lisäinvestoinneista nettisivut ja sivuston mobiiliversio ovat erillisiä, ja siellä on joudutaan ostamaan toinen tila, ja erilliset verkkosivut eri tiloissa aiheuttavat väistämättä ylimääräisiä ylläpitokustannuksia. Suurille yrityksille tämä ei ehkä ole mitään, ja useimmille pienille ja mikroyrityksille se ei voi olla mitään. Sanotaan, että tämä on summa, joka on laskettava.
Hyvä selauskokemus
- Responsiivinen verkkosivujen suunnittelu toteutetaan HTML5 CSS3 -tekniikalla (kutsutaan usein H5-teknologiaksi). H5-teknologian käyttäminen responsiivisten verkkosivustojen luomiseen on vain yksi hänen sovelluksistaan. H5-teknologialla on toinen tekniikka, joka on sanottava. Kyky on hänen tuki interaktiivisille dynaamisille tehosteille. Kuten me kaikki tiedämme, verkkosivujen myynninedistämisetu paperisiin valokuva-albumeihin verrattuna on se, että verkkosivuilla voidaan saavuttaa panoraamaselauskokemus äänestä, valosta ja varjosta, kun taas paperivalokuva-albumit voivat olla vain staattisia. Kyllä, interaktiiviset dynaamiset tehosteet ovat välttämättömiä, kun halutaan saavuttaa verkkosivustosi suunnittelun ääni-, valo- ja varjotehosteet. Aiemmat sivustot on toteutettu Flash-tekniikalla, mutta Flashilla on kaksi suurta haittaa, koska Flash on kapseloitava ja integroitava ennen kuin Flash voidaan julkaista. Sisällön muuttaminen ja ylläpitäminen tulevaisuudessa on erittäin hankalaa, ja hakukoneet eivät tunnista tiedoston tekstisisältöä, mikä ei edistä verkkosivuston SEO-optimointia. Toiseksi Flashin on asennettava laajennus selaamista varten, mikä tuottaa viestintätehosteen, joka ei ainoastaan pysty tuottamaan vuorovaikutteisia animaatiotehosteita, jotka ovat vähintään Flashia, vaan myös ratkaisee täydellisesti Flashin kaksi pääasiallista puutetta. paransi huomattavasti käyttäjän selauskokemusta.
Edistää paremmin
- Koska responsiivinen verkkosivuston rakentaminen on pohjimmiltaan verkkotunnus, joka mahdollistaa pääsyn ja selaamisen eri päätelaitteilla, eli kun yritys harjoittaa verkkomarkkinointia ja -mainontaa, toisin kuin verkkosivuston tietokoneversio, sen tarvitsee vain keskittää kaikki voimansa mainostamiseen. Nettisivu . ja sivuston mobiiliversiot. Erilliset tilanteet vaativat lisäinvestointeja eri kohteisiin.
Paranna yrityskuvaa
- Kuten aiemmin mainittiin, valtavirran verkkosivustot ympäri maailmaa ovat käyttäneet H5-vastaustekniikkaa verkkosivustojen rakentamiseen. Jos yrityksesi harjoittaa kansainvälistä liiketoimintaa ja ulkomaiset asiakkaat periaatteessa oppivat yrityksestäsi verkkosivuston kautta, verkkosivusto itse käyttää H5-vastaustekniikkaa. Vaikutelma, jonka tekniikka tekee yleisöön, on erittäin tärkeä. Itse asiassa jopa Kiinassa, jos ihmiset näkevät vanhan HTML4-teknologian, jota yritykset käyttävät verkkosivujen mainostamiseen Internetissä, se aiheuttaa väistämättä yritysten yhteenliittymän, josta puuttuu innovaatioita ja elinvoimaa!