Gach uair a théann custaiméir i gcomhairle linn, cuireann siad go leor ceisteanna: "Cé mhéad a chosnaíonn sé suíomh Gréasáin a thógáil?".

Cé chomh fada a thógann sé i ndáiríre suíomh Gréasáin a thógáil? Baineann sé seo leis an gcineál tionscadail láithreán gréasáin, leagan teanga, leagan críochfoirt, feidhmeanna colún láithreán gréasáin, ceanglais dearaidh láithreán gréasáin, cumais cuideachta tógála láithreán gréasáin, castacht táirgthe láithreán gréasáin, próiseas oibríochta an tionscadail, am aiseolais modhnuithe, etc.
Ar dtús, déanaimis labhairt faoi na cineálacha tionscadail tógála láithreán gréasáin
- De ghnáth tógann tógáil láithreán gréasáin thart ar 1-2 mhí go bunúsach le haghaidh láithreán gréasáin cuideachta le leagan teanga amháin agus críochfort úsáideora aonair, tógann córas mall thart ar 1-3 mhí, agus de ghnáth tógann láithreán gréasáin tairseach thart ar 2-5 mhí (ag brath ar an. staid) ) Láithreáin ghréasáin saincheaptha eile.
leagan teanga
- Ní mór go leor custaiméirí a tháirgeadh, ní hamháin leaganacha Simplithe na Síne, ach freisin Béarla, Rúisis, Spáinnis, Seapáinis, Sínis Traidisiúnta, etc. Is féidir leat a shamhlú go dtógann sé níos mó ama ná leagan amháin chun leaganacha iolracha a dhéanamh, agus go méadóidh sé sin faoi ghnáththosca. Tháinig méadú de thart ar 20% ar an am oibre le haghaidh leagan amháin.
Leagan críochfoirt úsáideora
- Roinntear críochfoirt úsáideoirí i gcríochfoirt ríomhaire ríomhaire, críochfoirt fón póca, láithreáin ghréasáin sofhreagracha, láithreáin ghréasáin táibléad, etc. Más gá láithreán gréasáin soghluaiste PC a tháirgeadh, ba cheart an t-am a mhéadú thart ar 50% i gcomparáid leis an mbun-am mar gheall ar an ngá atá le críochfort soghluaiste a athdhearadh, táirgeadh deireadh tosaigh, docking cláir, etc. Mar sin, má úsáideann tú modh tógála suíomh gréasáin bunaithe ar fhreagra ag an am, beidh an t-am thart ar an gcéanna le fón ríomhaire.
Feidhm colún an tsuímh Ghréasáin
- De ghnáth, cuimsíonn na colúin le haghaidh tógáil láithreán gréasáin na cuideachta leathanach baile, tabhairt isteach cuideachta, taispeáint táirge, ionad nuachta, déan teagmháil linn, etc., ach má chuireann tú ionad íoslódála, cásanna tionscadail, ionad ball, réitigh, earcaíocht tallainne, ciorcal fostaithe, ceannach táirge, etc., tá an t-ualach oibre cinnte difriúil. Go ginearálta, le níos mó colúin, beidh níos mó ama ar fáil.
Riachtanais dearadh láithreán gréasáin
- Baineann riachtanais deartha an tsuímh Ghréasáin le tionscal agus le cliaint. Tá riachtanais deartha níos airde ag cuid acu. Tógfaidh sé níos mó ama ar dhearthóirí an chéad dréacht a dhréachtú, agus tógfaidh sé níos faide athbhreithnithe. Ós rud é nach bhfuil aon chaighdeáin deartha láithreán gréasáin ann, is féidir roinnt tionscadal dearaidh láithreáin ghréasáin a thabhairt chun críche le 1-2 dhréacht. , ach éilíonn cuid acu 3-5 dréacht le tabhairt chun críche, agus is cinnte go n-athraíonn an t-am a theastaíonn.
Leibhéal cumais na cuideachta tógála láithreán gréasáin
- Tá leibhéil deartha agus theicniúla níos airde ag roinnt cuideachtaí agus inniúlacht níos airde. Ar ndóigh, is féidir leo é a dhéanamh níos tapúla. Fostaíonn roinnt cuideachtaí céimithe úra, mar sin ní mór dóibh a bheith mall é a dhéanamh.
Castacht tógáil láithreán gréasáin
- Tá go leor sonraí i gceist le láithreán gréasáin, agus tá gach mionsonra comhlánaithe i bhfeidhm. Bunaithe ar mo dheich mbliana de thaithí forbartha láithreán gréasáin, is féidir an t-ualach oibre a dhúbailt. Mar shampla, smaoinigh ar chúrsaí cothabhála agus cuir ALT le gach íomhá agus fortheideal ina dhiaidh. Sainmhíniú, cosaint thar maoil téacs, comhoiriúnacht brabhsálaí, cosaint teachtaireacht bot, luas luchtaithe leathanaigh, etc.
Próiseas oibriúcháin tionscadail
- Baineann sé seo i ndáiríre le samhail oibriúcháin na cuideachta tógála láithreán gréasáin. Soláthraíonn roinnt cuideachtaí deimhniú do chustaiméirí le himeacht ama. Mar shampla, tá an leathanach baile deartha chun custaiméirí a dhearbhú, agus tá na leathanaigh istigh deartha chun custaiméirí a dhearbhú. Scaoileann roinnt cuideachtaí an chéad dréacht ag an am céanna. Tá an dara ceann níos tapúla mura bhfuil mórán athruithe ann, ach má tá go leor athruithe ann b'fhéidir go mbeadh gá le hathdhéanamh. Ina theannta sin, nascann roinnt cuideachtaí seirbhís do chustaiméirí nó gnó le custaiméirí in ionad nasc díreach idir dearthóirí agus teicneolaíocht Ina áit sin, tarlaíonn earráidí sa lár, agus aistrítear faisnéis go han-mhall, rud a fhágann go bhfuil timthriall tógála láithreán gréasáin níos faide.
Athraigh am aiseolais
- Uaireanta, cé gur éirigh le cuideachta tógála an láithreáin ghréasáin an t-iniúchadh inmheánach, is é an custaiméir an t-athbhreithneoir deiridh fós. Tá roghanna éagsúla agus caighdeáin aeistéitiúla ag gach cliant. Beidh níos mó nó níos lú athbhreithnithe ann. Má thógann an t-aiseolas athbhreithnithe ró-fhada, beidh tionchar aige ar thimthriall an tionscadail.