Amikor befejezzük a honlapkészítést és keresőpromóciót végzünk, nem nélkülözhetjük a kulcsszavakat. Csak a megcélzott ügyfelek pontos kulcsszavainak megtalálásával lehet értékes weboldalunk elkészítése. Hasonlóképpen, amikor kulcsszó-elrendezést adunk hozzá a webhely elkészítéséhez és népszerűsítéséhez, pontos kulcsszavakat kell találnunk. Hogyan találhatunk tehát megfelelő kulcsszavakat a weboldal építéséhez és promóciójához, hogy "pontos lekérdezéseket" kapjunk?
Először is gyűjtsön kulcsszavakat a webhelykészítéshez, majd szűrje le őket. Szűrés után elrendezhetjük a kulcsszavakat. Későbbi optimalizálás után webhelyének kulcsszavai továbbra is az élen maradhatnak. A kérdés tehát az, hogy hol gyűjtjük össze a kulcsszavakat?
A következő módokon gyűjthetünk kulcsszavakat:
Személy szerint azonban a Baidu ajánlattételi asszisztensét használom a kulcsszavak kiválasztásához a kulcsszógyűjtési módszerrel, amelyet gyakran használnak a webhelyek felépítéséhez és promóciójához.
A kulcsszavak összegyűjtése után megkezdhetjük a kulcsszavak szűrését. Általában, amikor kulcsszavakat választunk, a kiválasztott keresések és indexek száma nem lehet túl alacsony vagy túl magas, így ha túl alacsony, és senki sem keresett, akkor értelmetlen, a kulcsszavak versenye túl éles, és túl nehéz a kulcsszó rangsorolása.