A tudomány és a technológia fejlődésével belépett a Minden internet korszakába. A mai weboldalkészítéssel már megengedhetjük magunknak, hogy bárhol, bármikor, különféle eszközterminálokon keresztül utazhassunk az interneten. Ez nagyban megkönnyíti a felhasználókat. Ez azonban magasabb követelményeket támaszt a honlapkészítéssel, honlapkészítéssel és -fejlesztéssel foglalkozókkal szemben is, mert sok a böngészésre alkalmas végberendezés és a képernyőméretek is eltérőek. A vállalkozás fejlesztési költségeinek megtakarítása és az erőforrás-felhasználás hatékonyságának javítása érdekében nekünk, akik weboldalt készítünk, olyan megoldást kell találnunk, amely teljesen kompatibilis a különböző megjelenítő terminálokkal. A következő Yidian Zhuyeqing mindenki számára erről fog beszélni. Mik a reszponzív weboldalak előnyei? Miért érdemes a cégeknek a lehető leghamarabb frissíteni webhelyeiket egy reszponzív verzióra?

Az adaptív weboldal technológia elkerülhetetlen trend
- A statisztikák szerint 2018-ban világszerte 350 millió mainstream webhely használt HTML5 CSS3 választechnológiát webhelyek létrehozásához. Eközben a HTML5 fejlesztői milliókat értek el. Kétségtelen, hogy a következő 5-10 évben a HTML5 reszponzív weboldalkészítési technológia az internet területévé válik. Vezető technológia a webfejlesztésben!
- Ha az Ön vállalata korábban felismeri ezt a tendenciát, mint az azonos iparág többi vállalata, és korai lépéseket tesz a webhely frissítése érdekében, akkor ez az iparág, majd más vállalatok viszonyítási alapjává válhat. A követők tájékoztatása érdekében a weboldalkészítés önmagában is jelentős forgalmat hozhat vállalkozásának, ami további promóciós lehetőségekkel egyenértékű.
Takarítson meg üzleti befektetést
Tervezési és fejlesztési költségeket takarít meg
- A reszponzív weboldal szerepe, hogy lehetővé tegye a weboldalak adaptív megjelenítését a képernyő méretének megfelelően. Készítsen olyan webhelyet, amely kompatibilis különféle kijelzőterminálokkal, például mobiltelefonokkal, számítógépekkel, iPadekkel stb. Ez kétségtelenül óriási megtakarítást jelent a korábbi HTML4 technológiához képest, amely speciális fejlesztést igényelt a különféle, különböző méretű megjelenítő eszközökhöz. Vállalati honlapkészítés tervezési és fejlesztési költségei. Például egy közepes szolgáltatási színvonalú online cég keresése a vállalat hivatalos weboldalának megtervezéséhez és elkészítéséhez körülbelül 30 000–50 000 jüanba kerül. Ha külön állítja be a számítógépet, az iPadet és a mobiltelefont, akkor körülbelül 100 000 lesz a költség, de most már csak egy eszközkészletet kell megtervezni, hogy minden megjelenítő eszközzel kompatibilis legyen, ami kétségtelenül sok pénzt takarít meg.
Takarítson meg karbantartó személyzeti költségeket
- A reszponzív weboldal készítés csak a menedzsment háttérrendszert igényli a tartalom frissítésére és karbantartására, ami megkönnyíti és kényelmesebbé teszi a weboldal napi kezelését és karbantartását anélkül, hogy a weboldal különböző verzióihoz különböző tartalmakat és képeket kellene készíteni, ezzel nagymértékben megspórolva a vállalkozás költségeit. idő költség. Karbantartási munkák és karbantartási idő.
A harmadik a helyhasználati költségek megtakarítása!
- A reszponzív webhelyek egy domain nevet és egy helyet használnak, hogy automatikusan alkalmazkodjanak a megjelenítéshez. Ellentétben az előző korszakkal, amikor a webhely számítógépes verzióját használták a mobil verzió elkészítéséhez, bár a domain név mobil verziója használhatja a második szintű domain nevet, nincs további befektetés kérdése a weboldal és a weboldal mobil verziója különálló, és van. Újabb tárhely vásárlása szükséges, és a különböző területeken lévő külön weboldalak elkerülhetetlenül további fenntartási költségeket eredményeznek. A nagyvállalatok számára ez semmi, a legtöbb kis- és mikrovállalkozás számára pedig semmi. Azt mondják, ez egy olyan összeg, amelyet ki kell számítani.
Jó böngészési élmény
- A reszponzív weboldaltervezés HTML5 CSS3 technológiával valósul meg (gyakran H5 technológiának is nevezik). A H5 technológia alkalmazása reszponzív webhelyek létrehozására csak az egyik alkalmazása. A H5 technológiának van egy másik technológiája, amelyet meg kell említeni. A képesség az interaktív dinamikus hatások támogatása. Mint azt mindannyian tudjuk, a papír fotóalbumokhoz képest a weboldalak promóciós előnye, hogy a weboldalak panorámás böngészési élményt nyújtanak hang, fény és árnyék között, míg a papír fotóalbumok csak statikusak lehetnek. Igen, az interaktív dinamikus effektusok elengedhetetlenek ahhoz, hogy weboldala hang-, fény- és árnyékmegjelenítési hatását elérje. A korábbi webhelyek Flash technológiával készültek, de a Flash-nek két nagy hátránya van, mivel a Flash-t be kell zárni és integrálni kell a Flash kiadása előtt. Nagyon kényelmetlen a későbbiekben a tartalom változtatása, karbantartása, a fájlban lévő szöveges tartalmat pedig nem ismerik fel a keresők, ami nem kedvez a weboldal SEO optimalizálásának. Másodszor, a Flash-nek telepítenie kell egy beépülő modult a böngészéshez, ezáltal a H5 technológia nem csak olyan interaktív animációs effektusokat képes előállítani, amelyek nem kisebbek a Flash-nél, hanem tökéletesen megoldja a Flash említett két fő hiányosságát. jelentősen javította a felhasználói böngészési élményt.
Kedvezőbb az előléptetéshez
- Mivel a reszponzív weboldalkészítés lényegében egy domain név, amely lehetővé teszi a hozzáférést és a böngészést különböző terminálokon, vagyis amikor egy cég online marketinget és promóciót végez, a weboldal számítógépes verziójával ellentétben minden erőfeszítést csak a népszerűsítésre kell összpontosítania. a weboldalt. és a webhely mobil verzióiban. Különálló helyzetek további beruházásokat igényelnek külön telephelyeken.
Vállalati imázs javítása
- Mint korábban említettük, a főbb webhelyek világszerte H5 választechnológiát alkalmaztak webhelyek létrehozására. Ha cége nemzetközi üzleti tevékenységet folytat, és a külföldi ügyfelek alapvetően a weboldalon keresztül értesülnek a cégről, akkor maga a weboldal H5 választechnológiát használ. Nagyon fontos, hogy a technológia milyen benyomást kelt a közönségben. Valójában még Kínában is, ha az emberek meglátják a régi HTML4 technológiát, amelyet a cégek webhelyek népszerűsítésére használnak az interneten, az elkerülhetetlenül olyan cégek összefogását idézi elő, amelyekből hiányzik az innováció és a vitalitás!