Kai baigiame kurti interneto svetainę ir vykdome reklamavimą paieškos sistemose, neapsieiname be raktinių žodžių. Tik suradus tikslius tikslinių klientų raktinius žodžius, mūsų svetainės kūrimas gali būti vertingas. Panašiai, pridėdami raktinių žodžių išdėstymą svetainės kūrimui ir reklamai, taip pat turime rasti tikslius raktinius žodžius. Taigi, kaip rasti tinkamus raktažodžius svetainės kūrimui ir reklamai, kad gautume „tikslius užklausas“?
Pirmiausia surinkite svetainės kūrimo raktinius žodžius ir tada juos filtruokite. Po filtravimo galime išdėstyti raktinius žodžius. Vėliau optimizavus, jūsų svetainės raktiniai žodžiai ir toliau gali būti viršuje. Taigi kyla klausimas, kur rinksime raktinius žodžius?
Raktinius žodžius galime rinkti šiais būdais:
Tačiau aš asmeniškai naudoju „Baidu“ kainų siūlymo asistentą, kad pasirinkčiau raktinius žodžius taikydamas raktinių žodžių rinkimo metodą, dažniausiai naudojamą kuriant ir reklamuojant svetainę.
Surinkę raktinius žodžius galime pradėti filtruoti raktinius žodžius. Paprastai, kai pasirenkame raktinius žodžius, bendras paieškų skaičius ir pasirenkamas indeksas negali būti per mažas arba per didelis, todėl jei jis yra per mažas ir niekas neieškojo, tai yra beprasmiška, konkurencija dėl raktinių žodžių yra per didelė ir raktinių žodžių reitingavimas per sudėtingas.