Кога ќе ја завршиме изградбата на веб-страница и ќе спроведеме промоција на пребарувачот, не можеме без клучни зборови. Само со наоѓање на точни клучни зборови на целните клиенти, нашата веб-страница може да биде вредна. Слично на тоа, кога додаваме распоред на клучни зборови за изградба и промоција на веб-страници, исто така треба да најдеме точни клучни зборови. Значи, како да најдеме соодветни клучни зборови за изградба и промоција на веб-страници, за да добиеме „точни прашања“?
Прво, соберете клучни зборови за градење веб-страници и потоа филтрирајте ги. По филтрирањето, можеме да ги распоредиме клучните зборови. По подоцнежната оптимизација, клучните зборови на вашата веб-страница може да продолжат да бидат на врвот. Значи, прашањето е, каде ќе ги собереме клучните зборови?
Можеме да собираме клучни зборови на следниве начини:
Сепак, јас лично го користам асистентот за наддавање на Baidu за да избирам клучни зборови преку методот за собирање клучни зборови што вообичаено се користи за изградба и промоција на веб-страници.
Откако ќе ги собереме клучните зборови, можеме да започнеме со филтрирање на клучни зборови. Општо земено, кога избираме клучни зборови, вкупниот број на пребарувања и индекс што ги избираме не може да биде премногу низок или превисок, така што ако е премногу низок и никој не пребарувал, тоа е бесмислено, конкуренцијата на клучни зборови е премногу жестока, а рангирањето на клучни зборови е премногу тешко.