Секој пат кога клиентот ќе се консултира со нас, тие поставуваат многу прашања: „Колку чини да се изгради веб-локација и „Колку време е потребно за да се развие веб-страница?“.

Колку време всушност е потребно за да се изгради веб-страница? Ова е поврзано со видот на проектот за веб-локација, јазичната верзија, верзијата на терминалот, функциите на колоната на веб-локацијата, барањата за дизајн на веб-локации, можностите на компанијата за изградба на веб-страници, сложеноста на производството на веб-страници, процесот на работа на проектот, времето за повратни информации за модификација итн.
Прво, ајде да зборуваме за видовите проекти за изградба на веб-страници
- Обично изградбата на веб-страница во основа трае околу 1-2 месеци за веб-локација на компанија со верзија на еден јазик и терминал за еден корисник, системот за трговски центар трае околу 1-3 месеци, а веб-страницата на порталот обично трае околу 2-5 месеци (во зависност од ситуација) ) Други сопствени веб-локации.
јазична верзија
- Многу клиенти треба да произведуваат не само поедноставени кинески верзии, туку и англиски, руски, шпански, јапонски, традиционален кинески итн. Можете да замислите дека за правење повеќе верзии е потребно повеќе време отколку само една, а тоа ќе се собере во нормални околности. Работното време се зголеми за околу 20% за една верзија.
Верзија за кориснички терминал
- Корисничките терминали се поделени на компјутерски компјутерски терминали, терминали за мобилни телефони, веб-локации кои реагираат, веб-страници за таблети итн. Доколку треба да се изработи веб-страница за мобилни компјутери, времето треба да се зголеми за околу 50% во споредба со основното време поради потребата од редизајнирање на мобилниот терминал, производство на предниот дел, докинг на програмата итн. Затоа, ако користите метод за градење веб-локација базиран на одговор во исто време, времето ќе биде приближно исто како она на телефон со компјутер.
Функција на колона на веб-страница
- Обично, колоните за изградба на веб-страници на компанијата вклучуваат почетна страница, вовед во компанијата, прикажување на производи, центар за вести, контактирајте со нас итн., но ако додадете центар за преземање, случаи на проекти, центар за членови, решенија, регрутирање таленти, круг на вработени, купување производ, итн., обемот на работа е дефинитивно различен. Општо земено, со повеќе колони, ќе има повеќе време.
Барања за дизајн на веб-страница
- Барањата за дизајн на веб-страници се специфични за индустријата и клиентот. Некои имаат повисоки барања за дизајн. На дизајнерите ќе им треба подолго време за да го изготват првиот нацрт, а ревизиите ќе потраат подолго. Бидејќи не постојат стандарди за дизајн на веб-страници, некои проекти за дизајн на веб-страници може да се финализираат со 1-2 нацрти. , но некои бараат 3-5 нацрти за да се финализираат, а времето потребно дефинитивно варира.
Ниво на способност на компанија за изградба на веб-страници
- Некои компании имаат повисоки дизајн и технички нивоа и повисоко владеење. Се разбира, тие можат да го направат тоа побрзо. Некои компании вработуваат нови дипломирани студенти, па затоа мора да бидат бавни во тоа.
Комплексноста на изградбата на веб-страница
- Веб-страницата вклучува многу детали и секој детал е завршен на своето место. Врз основа на моето десетгодишно искуство за развој на веб-страници, обемот на работа може да се удвои. На пример, размислете за одржување и додадете ALT на секоја слика проследена со натпис. Дефиниција, заштита од прелевање на текст, компатибилност на прелистувачот, заштита на бот пораки, брзина на вчитување на страница итн.
Процесот на работа на проектот
- Ова е всушност поврзано со моделот на работа на компанијата за изградба на веб-страници. Некои компании им даваат потврда на клиентите со текот на времето. На пример, почетната страница е дизајнирана да ги потврдува клиентите, додека внатрешните страници се дизајнирани да ги потврдат клиентите. Некои компании го објавуваат првиот нацрт во исто време. Вториот е побрз ако има малку промени, но ако има многу промени можеби ќе треба повторно да се направи. Дополнително, некои компании ги поврзуваат услугите на клиентите или бизнисот со клиентите наместо директна врска помеѓу дизајнерите и технологијата.
Изменете го времето за повратни информации
- Понекогаш, иако компанијата за изградба на веб-страници ја помина внатрешната проверка, конечниот прегледувач е сè уште клиентот. Секој клиент има различни преференции и естетски стандарди. Ќе има повеќе или помалку ревизии. Ако повратните информации за ревизијата траат предолго, тоа ќе влијае на проектниот циклус.