Kiedy kończymy budowę strony internetowej i prowadzimy promocję w wyszukiwarkach, nie możemy obejść się bez słów kluczowych. Tylko dzięki znalezieniu dokładnych słów kluczowych docelowych klientów konstrukcja naszej witryny internetowej może być wartościowa. Podobnie, dodając układ słów kluczowych w celu budowy i promocji witryny internetowej, musimy również znaleźć dokładne słowa kluczowe. Jak zatem znaleźć odpowiednie słowa kluczowe do budowy i promocji stron internetowych, aby uzyskać „dokładne zapytania”?
Najpierw zbierz słowa kluczowe do budowy witryny, a następnie je przefiltruj. Po przefiltrowaniu możemy rozmieścić słowa kluczowe. Po późniejszej optymalizacji słowa kluczowe Twojej witryny mogą nadal znajdować się na szczycie. Pytanie brzmi: gdzie będziemy zbierać słowa kluczowe?
Możemy zbierać słowa kluczowe w następujący sposób:
Jednakże osobiście korzystam z asystenta licytacji Baidu do wybierania słów kluczowych za pomocą metody zbierania słów kluczowych powszechnie stosowanej przy tworzeniu i promocji witryn internetowych.
Po zebraniu słów kluczowych możemy przystąpić do filtrowania słów kluczowych. Ogólnie rzecz biorąc, gdy wybieramy słowa kluczowe, łączna liczba wyszukiwań i wybranego przez nas indeksu nie może być ani za mała, ani za wysoka, więc jeśli jest za mała i nikt nie szukał, to nie ma to sensu, konkurencja na słowa kluczowe jest zbyt ostra, a ranking słów kluczowych jest zbyt trudny.