Când finalizam construcția site-ului web și promovăm motorul de căutare, nu ne putem lipsi de cuvinte cheie. Numai prin găsirea cuvintelor cheie exacte ale clienților țintă poate fi valoroasă construcția site-ului nostru. În mod similar, atunci când adăugăm un aspect al cuvintelor cheie pentru construirea și promovarea site-ului web, trebuie să găsim și cuvinte cheie exacte. Deci, cum găsim cuvinte cheie potrivite pentru construirea și promovarea site-ului web, astfel încât să obținem „interogări precise”?
În primul rând, colectați cuvinte cheie pentru construirea site-ului web și apoi filtrați-le. După filtrare, putem aranja cuvintele cheie. După optimizarea ulterioară, cuvintele cheie ale site-ului dvs. pot continua să fie în top. Deci întrebarea este, unde vom colecta cuvintele cheie?
Putem colecta cuvinte cheie în următoarele moduri:
Cu toate acestea, folosesc personal asistentul de licitare Baidu pentru a selecta cuvinte cheie prin metoda de colectare a cuvintelor cheie folosită în mod obișnuit pentru construirea și promovarea site-ului web.
După colectarea cuvintelor cheie, putem începe filtrarea cuvintelor cheie. În general, atunci când alegem cuvinte cheie, numărul total de căutări și indexul pe care îl alegem nu poate fi prea mic sau prea mare, astfel încât, dacă este prea mic și nimeni nu a căutat, este lipsit de sens, concurența de cuvinte cheie este prea acerbă, iar clasarea cuvintelor cheie este prea dificilă.