Keď dokončíme stavbu webovej stránky a spravíme propagáciu pre vyhľadávače, bez kľúčových slov sa nezaobídeme. Len nájdením presných kľúčových slov cieľových zákazníkov môže byť tvorba našej webovej stránky hodnotná. Podobne aj pri pridávaní rozloženia kľúčových slov na vytváranie a propagáciu webových stránok musíme nájsť presné kľúčové slová. Ako teda nájdeme vhodné kľúčové slová pre tvorbu a propagáciu webových stránok, aby sme získali „presné dopyty“?
Najprv zozbierajte kľúčové slová na tvorbu webových stránok a potom ich filtrujte. Po filtrovaní môžeme kľúčové slová rozložiť. Po neskoršej optimalizácii môžu byť kľúčové slová vášho webu naďalej na vrchole. Otázkou teda je, kde budeme zbierať kľúčové slová?
Kľúčové slová môžeme zbierať nasledujúcimi spôsobmi:
Osobne však používam asistenta ponúkania cien od spoločnosti Baidu na výber kľúčových slov prostredníctvom metódy zberu kľúčových slov, ktorá sa bežne používa na vytváranie a propagáciu webových stránok.
Po zozbieraní kľúčových slov môžeme začať filtrovať kľúčové slová. Vo všeobecnosti, keď si vyberáme kľúčové slová, celkový počet vyhľadávaní a index, ktorý si vyberieme, nemôže byť príliš nízky ani príliš vysoký, takže ak je príliš nízky a nikto nehľadá, nemá zmysel, konkurencia kľúčových slov je príliš silná a hodnotenie kľúčových slov je príliš ťažké.