Keď sa šéfovia mnohých podnikových spoločností pýtajú na to, „koľko stojí vytvorenie webovej stránky spoločnosti?“, budú sa čudovať, prečo niektoré spoločnosti uvádzajú veľmi drahé ceny, zatiaľ čo iné sú veľmi lacné. Najmä v Shenzhene, kde je tvorba webových stránok relatívne rozvinutá, existujú tisíce spoločností na vytváranie webových stránok s rôznymi veľkosťami a existuje aj veľa štúdií na vytváranie osobných webových stránok. Dôvodom je v konečnom dôsledku to, že neexistujú žiadne kvalifikované štandardy pre webové stránky konštrukcie a prah zručností nie je vysoký.

Koľko stojí vytvorenie webovej stránky spoločnosti v Shenzhene? Aby ste pochopili tento problém, musíte najprv pochopiť svoje očakávania týkajúce sa webovej stránky spoločnosti a procesu výstavby a výroby webovej stránky a zloženia nákladov.
Najprv si povedzme o očakávaniach Ak napríklad vytvoríte webovú stránku, je to len adresa URL na vašej vizitke. Alebo chcete propagovať spoločnosť, poskytovať informácie zákazníkom a pomôcť priviesť zákazníkov do podnikania vašej spoločnosti? Ak je to prvé, nie je potrebné webovú stránku vôbec upravovať, stačí si kúpiť webovú stránku so šablónou, ktorá stojí len niekoľko stoviek juanov. Ak však dúfate, že prostredníctvom webovej stránky môžu zákazníci nájsť relevantné informácie, priviesť vám zákazníkov a propagovať značku spoločnosti, potom potrebujete webovú stránku prispôsobiť a cena sa zvyčajne pohybuje od 10 000 do 30 000. Nižšie vám Fangwei Network poskytne podrobný úvod do výrobného procesu podnikových prispôsobených webových stránok nasledovne:
Náklady na vytvorenie všeobecnej firemnej webovej stránky pozostávajú z:
- Poplatok za registráciu názvu domény webovej stránky: Účtuje sa ročne a je potrebné ho každý rok obnovovať. Ak ho budete používať jeden rok a nezaplatíte za názov domény v druhom roku, nebude sa používať, keď vyprší bežne používaný . com.cn doménové meno je pohodlnejšie, zvyčajne 50-100, samozrejme existujú aj niektoré z iných krajín, doménové mená sú drahšie, okolo 300 ročne, ako napríklad HK doménové mená;
- Cena servera s priestorom na webe: Určuje sa na základe typu a konfigurácie servera. Vo všeobecnosti sa pre firemné weby odporúča použiť virtuálny hostiteľ Alibaba Cloud, ktorý je relatívne stabilný a stojí niekoľko stoviek až 2 000. Samozrejme, ak je rozpočet dostatočný alebo má spoločnosť viacero webových stránok, môžete si kúpiť nezávislý server, ktorý stojí približne 4 000 alebo viac.
- Poplatok za dizajn webovej stránky: Ide o náklady na dizajn rozhrania webovej stránky, ktoré sú vo všeobecnosti určené úrovňou dizajnéra, počtom stĺpcov, dĺžkou stránky atď. Je to tiež najväčší rozdiel v poplatkoch za prispôsobenie firemnej webovej stránky, pretože niektorí dizajnéri zarábajú niekoľko tisíc, zatiaľ čo iní platia desiatky tisíc, čo tiež vedie k tomu, že niektoré webové stránky sú špičkové a elegantné, zatiaľ čo iné sú veľmi obyčajné;
- Náklady na výrobu front-endu webu: Po návrhu web stránok je potrebné začať s budovaním front-endu Vzhľadom na vznik H5 si niektoré firemné weby vyžadujú viac funkcií a aj vyrobené a zobrazené funkcie sú krajšie. Vo všeobecnosti platí, že tie s viacerými funkciami sú drahšie;
- Náklady na program back-end webovej stránky: Po dokončení webovej stránky sa zvyčajne vytvorí systém správy back-end, aby ste mohli každý deň aktualizovať novinky, informácie o spoločnosti, produkty spoločnosti, prípady spoločnosti, informácie o nábore atď. Ak ide o firemnú webstránku, správa backendu je vo všeobecnosti pomerne jednoduchá, takže si treba všímať len bezpečnosť a či je správa informácií pohodlná.
- Jazyková verzia webovej stránky a terminál webovej stránky. Ak okrem čínskej verzie potrebujete urobiť aj anglickú verziu, japonskú verziu atď., potom budú náklady určite vyššie. Po druhé, okrem počítačovej verzie musíte urobiť aj verziu pre IPAD a mobilnú verziu WeChat, takže náklady sa zodpovedajúcim spôsobom zvýšia.
- Náklady na údržbu webovej stránky: Keď sa vyskytne problém s webovou stránkou, spoločnosť zaoberajúca sa tvorbou webovej lokality vám musí pomôcť vyriešiť problém včas.
- Provízia predajcu a firemné náklady sa delia rovnakým dielom. Vo všeobecnosti, keď je projekt dohodnutý na spoluprácu, je potrebný predajca a predajca zvyčajne dostane províziu, približne 10-15%. Je samozrejmé, že náklady spoločnosti sa delia rovným dielom.
- Pokiaľ ide o tvorbu webových stránok, verím, že ste predbežne pochopili otázku "Koľko stojí vytvorenie webovej stránky spoločnosti?"