Када завршимо израду веб странице и спроведемо промоцију на претраживачима, не можемо без кључних речи. Само проналажењем тачних кључних речи циљних купаца изградња наше веб странице може бити вредна. Слично томе, када додајемо распоред кључних речи за изградњу и промоцију веб странице, такође морамо да пронађемо тачне кључне речи. Дакле, како да пронађемо одговарајуће кључне речи за израду и промоцију веб странице, како бисмо добили „тачне упите“?
Прво прикупите кључне речи за изградњу веб странице, а затим их филтрирајте. Након филтрирања, можемо да распоредимо кључне речи. Након касније оптимизације, кључне речи ваше веб странице могу и даље бити на врху. Дакле, питање је где ћемо прикупити кључне речи?
Кључне речи можемо прикупити на следеће начине:
Међутим, ја лично користим Баиду-овог помоћника за лицитирање да бирам кључне речи помоћу методе прикупљања кључних речи која се обично користи за изградњу и промоцију веб странице.
Након прикупљања кључних речи, можемо да почнемо да филтрирамо кључне речи. Уопштено говорећи, када бирамо кључне речи, укупан број претрага и индекса који бирамо не може бити пренизак или превисок, тако да ако је пренизак и нико није претраживао, то је бесмислено, конкуренција кључних речи је преоштра, а рангирање кључних речи је претешко.