Коли ми завершуємо будівництво сайту і проводимо пошукове просування, нам не обійтися без ключових слів. Лише знаходячи точні ключові слова цільових клієнтів, створення нашого веб-сайту може бути цінним. Подібним чином, додаючи макет ключових слів для створення та просування веб-сайту, нам також потрібно знайти точні ключові слова. Отже, як знайти відповідні ключові слова для побудови та просування сайту, щоб отримати «точні запити»?
Спочатку зберіть ключові слова для створення веб-сайту, а потім відфільтруйте їх. Після фільтрації ми можемо розмістити ключові слова. Після подальшої оптимізації ключові слова вашого веб-сайту можуть і надалі залишатися вгорі. Тож постає питання, де ми будемо збирати ключові слова?
Ми можемо збирати ключові слова такими способами:
Однак я особисто користуюся помічником із призначення ставок Baidu, щоб вибрати ключові слова за допомогою методу збору ключових слів, який зазвичай використовується для створення та просування веб-сайтів.
Після збору ключових слів ми можемо почати фільтрувати ключові слова. Як правило, коли ми обираємо ключові слова, загальна кількість пошукових запитів та індекс, які ми вибираємо, не можуть бути занадто низькими чи занадто високими, тож якщо вона надто низька й ніхто не шукав, це не має сенсу, конкуренція ключових слів є надто жорсткою, а занадто складне ранжування ключових слів.