Усё больш і больш кампаній пачынаюць прасоўваць свае тавары і брэнды праз стварэнне вэб-сайтаў і вэб-сайтаў. Для традыцыйных кампаній стварэнне вэб-сайтаў не з'яўляецца чымсьці новым, але многія традыцыйныя кампаніі ўсё яшчэ мала ведаюць пра стварэнне вэб-сайтаў. Калі вы хочаце займацца прасоўваннем сайта, вам спачатку трэба мець сайт, а потым як яго стварыць? Калі прафесійная кампанія па стварэнні вэб-сайтаў стварае вэб-сайт для прадпрыемства, у яе ёсць набор працэсаў для стварэння вэб-сайта. Частка кантэнту - гэта праграма кампаніі па стварэнні вэб-сайтаў, а частка - праграма, якая патрабуе кантакту з прадпрыемствам. Наступны рэдактар дасць вам кароткае ўвядзенне ў: працэс, неабходны для стварэння і распрацоўкі вэб-сайта.

Ведайце, што мы будзем рабіць.
- Перш чым ствараць вэб-сайт, мы павінны спачатку ведаць, чаму мы хочам стварыць вэб-сайт і якую ролю ён адыгрывае. Гэта вельмі важна. Стварэнне сайта павінна быць мэтанакіраваным і ўлічваць тып працы, якую неабходна выканаць. Выразна вызначаны асноўны змест і тэматыка пабудовы сайта. Асабліва для вэб-сайтаў кампаній мы не можам быць такімі ўсёабдымнымі, як комплексны вэб-сайт. Пры стварэнні вэб-сайта мы павінны мець выразную тэму, а змест павінен быць вялікім, поўным, дакладным і глыбокім. Кантэнт, які вэб-сайт павінен адлюстроўваць (прадукты, выпадкі, паслугі, прадстаўленне кампаніі і г.д.), а таксама некаторыя рэкламныя выявы, якія патрэбны вэб-сайту. Збор інфармацыі павінен быць сканцэнтраваны на тэме. Калі вы хочаце зрабіць свой вэб-сайт больш багатым і прывабным для карыстальнікаў, вам трэба сабраць і арганізаваць як мага больш інфармацыі. Чым больш у вас інфармацыі, тым лягчэй становіцца працэс стварэння вэб-сайта. Інфармацыя аб вэб-сайтах Гэтая інфармацыя аб вэб-сайтах у асноўным выкарыстоўваецца для запаўнення кантэнту пры стварэнні вэб-сайтаў. У асноўным яна заснавана на зборы вегетарыянскай інфармацыі прадпрыемствам, а кампанія па стварэнні вэб-сайтаў з'яўляецца дапаможнай, таму што прадпрыемства разумее толькі сваю ўласную галіну, а затым. прадпрыемства адбірае матэрыялы і выпускае іх у продаж. Тэхналогія стварэння сайта кампаніі адпрацавана.
Інфармацыя, неабходная для арганізацыі вашага сайта.
- Пасля вызначэння ролі і тэматыкі вэб-сайта мы пачнем рыхтаваць інфармацыю, уключаючы асноўную інфармацыю для стварэння вэб-сайта, такую як: даменнае імя вэб-сайта, прастора вэб-сайта, даменнае імя кампаніі і выбар лепшага даменнага імя павінна быць зроблена з пункту гледжання пошукавых сістэм і карыстальнікаў. Выбіраючы даменнае імя, вы павінны выбраць даменныя імёны верхняга ўзроўню, такія як com, cn і net. Яна павінна быць кароткай, лёгкай для разумення і лёгкай для запамінання іншымі, напрыклад: dn.cn (тэхналогія Qiuchuang). Калі вы арандуеце прастору, вы павінны звярнуць увагу на яе стабільнасць. Рэкамендуецца набыць выдзеленую прастору, якая не спрыяе наступнай аптымізацыі вэб-сайта ці менш. У будучыні ўплыў будзе меншым. замешаны. Вы павінны звярнуць увагу на архіваванне сайта вашай кампаніі. Вэб-сайт, які вы ствараеце, павінен адпавядаць сферы вашага бізнесу, інакш потым у вас будзе шмат праблем, таму не будзем гаварыць пра праблемы з пошукавай сістэмай. Проста раскажыце пра бізнес-адміністраванне, з якім у вас узніклі праблемы. Першапачатковае прадстаўленне кампаніі займае прыкладна 22 дні, а наступныя - прыкладна 15 дзён (за выключэннем святочных дзён).
Дызайн вэб-старонак Вэб-старонкі вельмі важныя.
- Пасля стварэння вэб-сайта карыстальнікі разумеюць інфармацыю, якую мы хочам прасоўваць праз старонкі вэб-сайта. Поспех вэб-сайта шмат у чым залежыць ад узроўню планавання дызайнера. Пры планаванні мы павінны ўлічваць многія аспекты, такія як агульная структура, класіфікацыя панэлі навігацыі, колер тэмы, стыль вэб-сайта, макет і ўнутраныя тэкставыя выявы і г.д., якія ўсё дапрацоўваюцца. Толькі сайт можа быць знаёмым і прывабным. Дызайн інтэрфейсу вэб-сайта Кампанія, якая займаецца стварэннем вэб-сайта, павінна стварыць дызайн панэлі інтэрфейсу ў адпаведнасці з перавагамі абслугоўвання кліентаў і даць кампаніі абгрунтаваныя прапановы па зніжэнні суадносін сігнал/шум на вэб-сайце. Дызайн інтэрфейсу павінен улічваць маркетынгавую стратэгію і карыстацкі досвед. Мастацкія выявы патрабуюць прафесійных мастакоў па стварэнні сайтаў. У рэшце рэшт, калі вы не задаволены, гэта вырашаць бізнес-карыстальнікам. Я павінен зрабіць тут прапанову. Мастак стараецца не перабольшваць. Выявы з'яўляюцца асновай і могуць павялічыць давер карыстальнікаў. ступені.
Будаўніцтва вэб-сайта: Пасля завяршэння дызайну старонкі вэб-сайта
- Фронт-энд-распрацоўшчыкам неабходна ператварыць распрацаваныя выявы старонак у вэб-старонкі, а серверным праграмістам можна рэалізаваць функцыі вэб-сайта з дапамогай праграмавання. Гэта адносна складаны працэс. Спачатку думайце аб вялікіх аспектах, складаных аспектах, потым аб дэталях і простых частках. Такім чынам, калі на вэб-сайце ўзнікаюць праблемы, яго можна лепш змяніць. Пасля стварэння і тэставання вэб-сайта для паляпшэння кантэнту неабходна апублікаваць вэб-сайт і прывязаць сервер раздзялення праз даменнае імя, каб мы маглі атрымаць доступ да вэб-сайта праз Інтэрнэт і загрузіць увесь патрэбны кантэнт. з'яўляюцца на вэб-сайце адначасова. Такія, як карпаратыўныя прадукты, дысплей
Пасля доследнай эксплуатацыі будаўніцтва вэб-сайта ў асноўным завершана,
- Тое, што вэб-сайт створаны, не азначае, што ён гатовы. Вэб-сайт павінен знаходзіцца на пачатковай стадыі доследнай эксплуатацыі, і кампанія, якая займаецца стварэннем вэб-сайта, павінна забяспечыць асноўнае навучанне працы з аператарамі карпаратыўных карыстальнікаў. Пасля працы з вэб-сайтам кампаніі на працягу некалькіх дзён і пасля знаёмства з вэб-сайтам на працягу некалькіх дзён вы можаце рабіць разумныя прапановы.