З развіццём навукі і тэхналогій мы ўступілі ў эру Інтэрнэту ўсяго. З сённяшняй пабудовай вэб-сайтаў мы ўжо можам дазволіць сабе падарожнічаць па Інтэрнеце ў любы час і ў любым месцы праз мноства розных тэрміналаў прылад. Гэта значна палягчае карыстальнікаў. Але гэта таксама вылучае больш высокія патрабаванні да тых з нас, хто займаецца дызайнам вэб-сайтаў, стварэннем і распрацоўкай вэб-сайтаў, таму што існуе шмат тэрмінальных прылад для прагляду і памеры экранаў таксама розныя. Каб зэканоміць выдаткі прадпрыемства на распрацоўку і павысіць эфектыўнасць выкарыстання рэсурсаў, тыя з нас, хто стварае вэб-сайты, павінны знайсці рашэнне, якое цалкам сумяшчальна з рознымі тэрміналамі дысплея. Такім чынам, з'явілася адаптыўная тэхналогія вэб-сайтаў. Наступны Yidian Zhuyeqing раскажа пра гэта для ўсіх. Якія перавагі адаптыўных вэб-сайтаў? Чаму кампаніям варта як мага хутчэй абнавіць свае вэб-сайты да адаптыўнай версіі.

Тэхналогія адаптыўнага вэб-сайта - гэта непазбежная тэндэнцыя
- Паводле статыстыкі, у 2018 годзе 350 мільёнаў асноўных вэб-сайтаў па ўсім свеце выкарыстоўвалі тэхналогію адказу HTML5 CSS3 для стварэння вэб-сайтаў. Між тым колькасць распрацоўшчыкаў HTML5 дасягнула мільёнаў. Няма сумневаў, што тэхналогія стварэння вэб-сайтаў, якая рэагуе на HTML5, стане інтэрнэт-сферай у бліжэйшыя 5-10 гадоў. Перадавыя тэхналогіі ў вэб-распрацоўцы!
- Калі ваша кампанія распазнае гэтую тэндэнцыю раней, чым іншыя кампаніі ў той жа галіны, і прыме меры па мадэрнізацыі вашага сайта на ранніх тэрмінах, ён можа стаць эталонам для галіны, а потым і для іншых кампаній. Для інфармацыі падпісчыкаў, толькі стварэнне сайта можа прынесці значны трафік вашаму бізнесу, што эквівалентна дадатковым магчымасцям прасоўвання.
Эканомце бізнес-інвестыцыі
Гэта эканоміць выдаткі на праектаванне і распрацоўку
- Роля спагаднага вэб-сайта - дазволіць вэб-старонкам адаптавацца ў залежнасці ад памеру экрана. Стварыце вэб-сайт, сумяшчальны з рознымі дысплейнымі тэрміналамі, такімі як мабільныя тэлефоны, камп'ютары, iPad і г.д. Гэта, несумненна, значная эканомія ў параўнанні з папярэдняй тэхналогіяй HTML4, якая патрабавала спецыяльнай распрацоўкі для розных прылад адлюстравання розных памераў. Кошт дызайну і распрацоўкі карпаратыўнага сайта. Напрыклад, пошук інтэрнэт-кампаніі з сярэднім узроўнем абслугоўвання для распрацоўкі і стварэння афіцыйнага вэб-сайта для прадпрыемства будзе каштаваць прыкладна ад 30 000 да 50 000 юаняў. Калі вы наладжваеце камп'ютар, Ipad і мабільны тэлефон асобна, кошт складзе каля 100 000, але цяпер вам трэба распрацаваць толькі адзін набор прылад, які будзе сумяшчальны з усімі прыладамі дысплея, што, несумненна, зэканоміць шмат грошай.
Эканомія выдаткаў на абслугоўваючы персанал
- Адаптыўная канструкцыя вэб-сайта патрабуе толькі бэкэнда кіравання для абнаўлення і падтрымання змесціва, што робіць штодзённае кіраванне і абслугоўванне вэб-сайта больш простым і зручным без неабходнасці ствараць рознае змесціва і выявы для розных версій вэб-сайта, што значна эканоміць сродкі прадпрыемства час. Работы па тэхнічным абслугоўванні і час тэхнічнага абслугоўвання.
Трэцяе - зэканоміць выдаткі на выкарыстанне прасторы!
- Адаптыўныя вэб-сайты выкарыстоўваюць даменнае імя і прабел для аўтаматычнай адаптацыі да дысплея. У адрозненне ад папярэдняй эпохі, калі для стварэння мабільнай версіі выкарыстоўвалася камп'ютэрная версія даменнага імя, хоць у мабільнай версіі даменнага імя можа выкарыстоўвацца даменнае імя другога ўзроўню, аднак у камп'ютэрнай версіі няма дадатковых інвестыцый вэб-сайт і мабільная версія вэб-сайта асобныя, і ёсць неабходнасць набыць іншае месца, і асобныя вэб-сайты ў розных прасторах непазбежна прывядуць да дадатковых выдаткаў на абслугоўванне. Для буйнога бізнесу гэта можа быць нічога, а для большасці малых і мікрабізнесаў гэта можа быць нічога. Кажуць, што гэта сума, якую трэба падлічыць.
Добры вопыт прагляду
- Адаптыўны дызайн сайта рэалізаваны з выкарыстаннем тэхналогіі HTML5 CSS3 (часта яе называюць тэхналогіяй H5). Выкарыстанне тэхналогіі H5 для стварэння адаптыўных вэб-сайтаў - толькі адно з яго прыкладанняў. Тэхналогія H5 мае яшчэ адну тэхналогію, якую неабходна адзначыць. Здольнасць - гэта яго падтрымка інтэрактыўных дынамічных эфектаў. Як мы ўсе ведаем, у параўнанні з папяровымі фотаальбомамі рэкламная перавага вэб-сайтаў заключаецца ў тым, што вэб-сайты могуць атрымаць панарамны вопыт прагляду гуку, святла і цені, у той час як папяровыя фотаальбомы могуць быць толькі статычнымі. Так, інтэрактыўныя дынамічныя эфекты вельмі важныя, калі справа даходзіць да дасягнення эфектаў адлюстравання гуку, святла і цені дызайну вашага сайта. Папярэднія вэб-сайты былі рэалізаваны з выкарыстаннем тэхналогіі Flash, але Flash мае два асноўныя недахопы, таму што Flash павінен быць інкапсуляваны і інтэграваны перад выхадам Flash. Змяняць і падтрымліваць змесціва ў далейшым вельмі нязручна, а тэкставае змесціва ў файле не распазнаецца пошукавымі сістэмамі, што не спрыяе SEO-аптымізацыі вэб-сайта. Па-другое, Flash павінен усталяваць убудова для прагляду, што стварае камунікацыйны эфект. Тэхналогія H5 не толькі мае магчымасць вырабляць інтэрактыўныя эфекты анімацыі, якія не меншыя за Flash, але і выдатна вырашае два асноўныя недахопы Flash, згаданыя і. значна палепшыў вопыт прагляду карыстальнікаў.
Больш спрыяльны для прасоўвання па службе
- Паколькі адаптыўная канструкцыя вэб-сайта - гэта, па сутнасці, даменнае імя, якое дазваляе доступ і прагляд на розных тэрміналах, гэта значыць, калі кампанія праводзіць маркетынг і прасоўванне ў Інтэрнэце, у адрозненне ад кампутарнай версіі вэб-сайта, ёй трэба толькі засяродзіць усе свае намаганні на прасоўванні вэб-сайт. і мабільныя версіі сайта. Асобныя сітуацыі патрабуюць дадатковых інвестыцый у асобныя сайты.
Палепшыць карпаратыўны імідж
- Як згадвалася раней, асноўныя вэб-сайты па ўсім свеце выкарыстоўвалі тэхналогію адказу H5 для стварэння вэб-сайтаў. Калі ваша кампанія займаецца міжнародным бізнесам, і замежныя кліенты ў асноўным даведаюцца аб кампаніі праз вэб-сайт, сам вэб-сайт выкарыстоўвае тэхналогію адказу H5. Уражанне, якое тэхналогія вырабляе на гледачоў, вельмі важна. Фактычна, нават у Кітаі, калі людзі ўбачаць старую тэхналогію HTML4, якая выкарыстоўваецца кампаніямі для прасоўвання вэб-сайтаў у Інтэрнэце, гэта непазбежна выкліча кааліцыю кампаній, якім не хапае інавацый і жыццяздольнасці!