Όταν οι επικεφαλής πολλών επιχειρηματικών εταιρειών ρωτούν για το «πόσο κοστίζει η κατασκευή μιας εταιρικής ιστοσελίδας;», θα αναρωτηθούν γιατί ορισμένες εταιρείες αναφέρουν πολύ ακριβές τιμές ενώ άλλες είναι πολύ φθηνές. Ειδικά στο Shenzhen, ένα μέρος όπου η κατασκευή ιστοσελίδων είναι σχετικά ανεπτυγμένη, υπάρχουν χιλιάδες εταιρείες κατασκευής ιστοσελίδων με διαφορετικά μεγέθη, και υπάρχουν επίσης πολλά στούντιο κατασκευής προσωπικών ιστοσελίδων Σε τελική ανάλυση, ο λόγος είναι ότι δεν υπάρχουν κατάλληλα πρότυπα για την ιστοσελίδα κατασκευή και το όριο δεξιοτήτων δεν είναι υψηλό.

Πόσο κοστίζει η κατασκευή μιας εταιρικής ιστοσελίδας στο Shenzhen; Για να κατανοήσετε αυτό το πρόβλημα, πρέπει πρώτα να κατανοήσετε τις προσδοκίες σας για τον ιστότοπο της εταιρείας και τη διαδικασία κατασκευής και κατασκευής του ιστότοπου και τη σύνθεση κόστους.
Ας μιλήσουμε πρώτα για τις προσδοκίες, για παράδειγμα, αν δημιουργήσετε έναν ιστότοπο και είναι απλώς μια διεύθυνση URL στην επαγγελματική σας κάρτα; Ή θέλετε να προωθήσετε την εταιρεία, να παρέχετε πληροφορίες στους πελάτες και να βοηθήσετε να φέρετε πελάτες στην επιχείρηση της εταιρείας σας; Αν είναι το πρώτο, δεν χρειάζεται να προσαρμόσετε καθόλου έναν ιστότοπο, απλώς αγοράστε έναν ιστότοπο προτύπου, ο οποίος κοστίζει μόνο μερικές εκατοντάδες γιουάν. Αλλά αν ελπίζετε ότι μέσω του ιστότοπου, οι πελάτες μπορούν να βρουν σχετικές πληροφορίες, να σας φέρουν πελάτες και να προωθήσουν το εμπορικό σήμα της εταιρείας, τότε η κατασκευή ιστότοπου πρέπει να προσαρμόσετε έναν ιστότοπο και το κόστος κυμαίνεται συνήθως από 10.000 έως 30.000. Παρακάτω, το Fangwei Network θα σας δώσει μια λεπτομερή εισαγωγή στη διαδικασία κατασκευής προσαρμοσμένων ιστοσελίδων για επιχειρήσεις ως εξής:
Το κόστος κατασκευής μιας γενικής εταιρικής ιστοσελίδας αποτελείται από τα ακόλουθα:
- Χρέωση καταχώρησης ονόματος ιστότοπου: Χρεώνεται ετησίως και πρέπει να ανανεώνεται κάθε χρόνο, εάν το χρησιμοποιείτε για ένα χρόνο και δεν πληρώνετε το όνομα τομέα το δεύτερο έτος, δεν θα χρησιμοποιηθεί όταν λήξει. Το όνομα τομέα com.cn είναι πιο βολικό, συνήθως 50-100, φυσικά υπάρχουν και κάποια από άλλες χώρες Τα ονόματα τομέα είναι πιο ακριβά, περίπου 300 ετησίως, όπως τα ονόματα τομέα HK.
- Κόστος διακομιστή χώρου ιστότοπου: Αυτό καθορίζεται με βάση τον τύπο και τη διαμόρφωση του διακομιστή Γενικά, ένας εικονικός υπολογιστής είναι αρκετός για εταιρικούς ιστότοπους. Φυσικά, εάν ο προϋπολογισμός είναι επαρκής ή η εταιρεία διαθέτει πολλούς ιστότοπους, μπορείτε να αγοράσετε έναν ξεχωριστό διακομιστή, ο οποίος κοστίζει περίπου 4.000 ή περισσότερο. Αυτός χρεώνεται επίσης ετησίως και πρέπει να ανανεώνεται κάθε χρόνο.
- Τέλος σχεδίασης ιστότοπου: Είναι το κόστος της σχεδίασης διεπαφής ιστότοπου, το οποίο γενικά καθορίζεται από το επίπεδο του σχεδιαστή, τον αριθμό των στηλών, το μήκος της σελίδας κ.λπ. Είναι επίσης η μεγαλύτερη διαφορά στα τέλη προσαρμογής εταιρικής ιστοσελίδας, επειδή Ορισμένοι σχεδιαστές κερδίζουν αρκετές χιλιάδες, ενώ άλλοι πληρώνουν δεκάδες χιλιάδες Αυτό οδηγεί επίσης στο γεγονός ότι ορισμένες ιστοσελίδες είναι κορυφαίες και αριστοκρατικές, ενώ άλλες είναι πολύ συνηθισμένες.
- Κόστος παραγωγής ιστοτόπου front-end: Αφού σχεδιαστούν οι σελίδες του ιστότοπου, είναι απαραίτητο να ξεκινήσετε την κατασκευή του front-end Λόγω της εμφάνισης του H5, ορισμένοι εταιρικοί ιστότοποι απαιτούν περισσότερες λειτουργίες και οι λειτουργίες που παράγονται και εμφανίζονται είναι επίσης πιο όμορφες. Γενικά, αυτά με περισσότερες λειτουργίες είναι πιο ακριβά.
- Κόστος προγράμματος υποστήριξης ιστότοπου: Μετά την ολοκλήρωση του ιστότοπου, δημιουργείται συνήθως ένα σύστημα διαχείρισης back-end για να ενημερώνετε καθημερινά ειδήσεις, πληροφορίες εταιρείας, προϊόντα εταιρείας, υποθέσεις εταιρείας, πληροφορίες προσλήψεων κ.λπ. Εάν πρόκειται για εταιρικό ιστότοπο, η διαχείριση του backend είναι γενικά σχετικά απλή, επομένως χρειάζεται μόνο να δώσουμε προσοχή στην ασφάλεια και στο εάν η διαχείριση πληροφοριών είναι βολική.
- Έκδοση γλώσσας ιστότοπου και τερματικό ιστότοπου. Εάν εκτός από την κινέζικη έκδοση, πρέπει να φτιάξετε και μια αγγλική έκδοση, γιαπωνέζικη έκδοση κ.λπ., τότε το κόστος θα είναι σίγουρα μεγαλύτερο. Δεύτερον, εκτός από την έκδοση για υπολογιστή, πρέπει να φτιάξετε και την έκδοση IPAD και την έκδοση WeChat για κινητά, οπότε το κόστος θα αυξηθεί ανάλογα.
- Κόστος συντήρησης ιστότοπου: Όταν υπάρχει πρόβλημα με τον ιστότοπο, η εταιρεία κατασκευής ιστότοπου πρέπει να σας βοηθήσει να λύσετε έγκαιρα το πρόβλημα.
- Η προμήθεια του πωλητή και τα έξοδα της εταιρείας επιμερίζονται εξίσου. Γενικά, όταν ένα έργο διαπραγματεύεται για συνεργασία, απαιτείται πωλητής και ο πωλητής παίρνει συνήθως μια προμήθεια, περίπου 10-15%. Εξυπακούεται ότι τα έξοδα της εταιρείας επιμερίζονται ισομερώς.
- Όσον αφορά την κατασκευή ιστοτόπων, πιστεύω ότι έχετε μια προκαταρκτική κατανόηση της ερώτησης "Πόσο κοστίζει η κατασκευή ενός εταιρικού ιστότοπου;"