Κάθε φορά που ένας πελάτης μας συμβουλεύεται, μας κάνει πολλές ερωτήσεις: «Πόσο κοστίζει η κατασκευή μιας ιστοσελίδας και «Πόσος χρόνος χρειάζεται για την ανάπτυξη μιας ιστοσελίδας;».

Πόσος χρόνος χρειάζεται πραγματικά για την κατασκευή μιας ιστοσελίδας; Αυτό σχετίζεται με τον τύπο του έργου του ιστότοπου, την έκδοση γλώσσας, την έκδοση τερματικού, τις λειτουργίες στήλης ιστότοπου, τις απαιτήσεις σχεδίασης ιστότοπου, τις δυνατότητες της εταιρείας κατασκευής ιστοτόπων, την πολυπλοκότητα της παραγωγής ιστότοπου, τη διαδικασία λειτουργίας του έργου, τον χρόνο ανατροφοδότησης τροποποίησης κ.λπ.
Αρχικά, ας μιλήσουμε για τους τύπους έργων κατασκευής ιστοτόπων
- Συνήθως η κατασκευή ιστοτόπου διαρκεί βασικά περίπου 1-2 μήνες για έναν ιστότοπο της εταιρείας με έκδοση μίας γλώσσας και ένα τερματικό χρήστη, ένα σύστημα εμπορικού κέντρου διαρκεί περίπου 1-3 μήνες και ένας ιστότοπος πύλης συνήθως διαρκεί περίπου 2-5 μήνες (ανάλογα με το κατάσταση) ) Άλλοι προσαρμοσμένοι ιστότοποι.
έκδοση γλώσσας
- Πολλοί πελάτες πρέπει να παράγουν όχι μόνο απλοποιημένες κινεζικές εκδόσεις, αλλά και αγγλικά, ρωσικά, ισπανικά, ιαπωνικά, παραδοσιακά κινέζικα κ.λπ. Μπορείτε να φανταστείτε ότι η δημιουργία πολλαπλών εκδόσεων απαιτεί περισσότερο χρόνο από μία μόνο, και αυτό θα αθροίζεται υπό κανονικές συνθήκες. Ο χρόνος εργασίας αυξήθηκε κατά περίπου 20% για μία έκδοση.
Έκδοση τερματικού χρήστη
- Τα τερματικά χρηστών χωρίζονται σε τερματικά υπολογιστών υπολογιστή, τερματικά κινητών τηλεφώνων, ιστοσελίδες με απόκριση, ιστότοπους tablet κ.λπ. Εάν χρειάζεται να δημιουργηθεί ένας ιστότοπος για φορητές συσκευές υπολογιστή, ο χρόνος θα πρέπει να αυξηθεί κατά περίπου 50% σε σύγκριση με τον βασικό χρόνο λόγω της ανάγκης επανασχεδιασμού του τερματικού κινητής τηλεφωνίας, της παραγωγής front-end, της σύνδεσης προγράμματος κ.λπ. Επομένως, εάν χρησιμοποιείτε μια μέθοδο δημιουργίας ιστότοπου που βασίζεται σε απόκριση κάθε φορά, η ώρα θα είναι περίπου η ίδια με εκείνη ενός τηλεφώνου υπολογιστή.
Λειτουργία στήλης ιστότοπου
- Συνήθως, οι στήλες για την κατασκευή εταιρικού ιστότοπου περιλαμβάνουν αρχική σελίδα, εισαγωγή εταιρείας, προβολή προϊόντος, κέντρο ειδήσεων, επικοινωνήστε μαζί μας κ.λπ., αλλά αν προσθέσετε κέντρο λήψης, περιπτώσεις έργων, κέντρο μελών, λύσεις, πρόσληψη ταλέντων, κύκλο εργαζομένων, αγορά προϊόντος, κ.λπ., ο φόρτος εργασίας είναι σίγουρα διαφορετικός. Γενικά, με περισσότερες στήλες, θα υπάρχει περισσότερος χρόνος.
Απαιτήσεις σχεδιασμού ιστοσελίδων
- Οι απαιτήσεις σχεδιασμού ιστοτόπων είναι συγκεκριμένες για τον κλάδο και τον πελάτη. Ορισμένα έχουν υψηλότερες απαιτήσεις σχεδιασμού. Οι σχεδιαστές θα χρειαστούν περισσότερο χρόνο για να συντάξουν ένα πρώτο προσχέδιο και οι αναθεωρήσεις θα χρειαστούν περισσότερο. Δεδομένου ότι δεν υπάρχουν πρότυπα σχεδίασης ιστότοπου, ορισμένα έργα σχεδιασμού ιστοτόπων μπορούν να οριστικοποιηθούν με 1-2 προσχέδια. , αλλά μερικά απαιτούν 3-5 προσχέδια για να οριστικοποιηθούν και ο χρόνος που απαιτείται σίγουρα ποικίλλει.
Επίπεδο ικανότητας εταιρείας κατασκευής ιστοσελίδων
- Ορισμένες εταιρείες έχουν υψηλότερα σχεδιαστικά και τεχνικά επίπεδα και υψηλότερη επάρκεια. Φυσικά, μπορούν να το κάνουν πιο γρήγορα. Ορισμένες εταιρείες προσλαμβάνουν νέους πτυχιούχους, επομένως πρέπει να αργήσουν να το κάνουν.
Η πολυπλοκότητα της κατασκευής ιστοσελίδων
- Ένας ιστότοπος περιλαμβάνει πολλές λεπτομέρειες και κάθε λεπτομέρεια ολοκληρώνεται στη θέση του. Με βάση τη δεκαετή εμπειρία μου στην ανάπτυξη ιστοσελίδων, ο φόρτος εργασίας μπορεί να διπλασιαστεί. Για παράδειγμα, σκεφτείτε τη συντήρηση και προσθέστε ένα ALT σε κάθε εικόνα ακολουθούμενο από μια λεζάντα. Ορισμός, προστασία υπερχείλισης κειμένου, συμβατότητα προγράμματος περιήγησης, προστασία μηνυμάτων bot, ταχύτητα φόρτωσης σελίδας κ.λπ.
Διαδικασία λειτουργίας του έργου
- Αυτό στην πραγματικότητα σχετίζεται με το μοντέλο λειτουργίας της εταιρείας κατασκευής ιστοσελίδων. Ορισμένες εταιρείες παρέχουν επιβεβαίωση στους πελάτες με την πάροδο του χρόνου. Για παράδειγμα, η αρχική σελίδα έχει σχεδιαστεί για να επιβεβαιώνει πελάτες, ενώ οι εσωτερικές σελίδες έχουν σχεδιαστεί για να επιβεβαιώνουν πελάτες. Ορισμένες εταιρείες κυκλοφορούν το πρώτο προσχέδιο κάθε φορά. Το τελευταίο είναι πιο γρήγορο εάν υπάρχουν λίγες αλλαγές, αλλά αν υπάρχουν πολλές αλλαγές μπορεί να χρειαστεί να γίνει ξανά. Επιπλέον, ορισμένες εταιρείες συνδέουν την εξυπηρέτηση πελατών ή τις επιχειρήσεις με τους πελάτες αντί για άμεση σύνδεση μεταξύ σχεδιαστών και τεχνολογίας.
Τροποποίηση του χρόνου ανατροφοδότησης
- Μερικές φορές, αν και η εταιρεία κατασκευής ιστοτόπων έχει περάσει την εσωτερική επιθεώρηση, ο τελικός αναθεωρητής εξακολουθεί να είναι ο πελάτης. Κάθε πελάτης έχει διαφορετικές προτιμήσεις και αισθητικά πρότυπα. Θα υπάρξουν περισσότερες ή λιγότερες αναθεωρήσεις. Εάν η ανατροφοδότηση της αναθεώρησης διαρκεί πολύ, θα επηρεάσει τον κύκλο του έργου.