Bir müşteri bize her başvurduğunda birçok soru sorar: "Bir web sitesi oluşturmanın maliyeti nedir?" ve "Bir web sitesini geliştirmek ne kadar sürer?".

Bir web sitesi oluşturmak aslında ne kadar sürer? Bu, web sitesi projesinin türü, dil sürümü, terminal sürümü, web sitesi sütun işlevleri, web sitesi tasarım gereksinimleri, web sitesi yapım şirketinin yetenekleri, web sitesi üretim karmaşıklığı, proje operasyon süreci, değişiklik geri bildirim süresi vb. ile ilgilidir.
Öncelikle web sitesi yapım projelerinin türlerinden bahsedelim
- Genellikle web sitesi yapımı, tek dil sürümü ve tek kullanıcı terminali olan bir şirket web sitesi için temel olarak yaklaşık 1-2 ay sürer; bir alışveriş merkezi sistemi yaklaşık 1-3 ay sürer ve bir portal web sitesi genellikle yaklaşık 2-5 ay sürer (şirketin durumuna bağlı olarak). durum)) Diğer özel web siteleri.
dil sürümü
- Birçok müşterinin yalnızca Basitleştirilmiş Çince versiyonlarını değil aynı zamanda İngilizce, Rusça, İspanyolca, Japonca, Geleneksel Çince vb. versiyonlarını da üretmesi gerekiyor. Birden fazla sürüm oluşturmanın tek bir sürümden daha fazla zaman aldığını ve bunun normal koşullar altında artacağını hayal edebilirsiniz. Bir versiyon için çalışma süresi yaklaşık %20 arttı.
Kullanıcı terminali sürümü
- Kullanıcı terminalleri bilgisayar PC terminallerine, cep telefonu terminallerine, duyarlı web sitelerine, tablet web sitelerine vb. bölünmüştür. PC mobil web sitesinin üretilmesi gerekiyorsa, mobil terminalin yeniden tasarlanması, ön uç üretimi, program yerleştirme vb. ihtiyaçlardan dolayı sürenin temel süreye göre yaklaşık %50 artırılması gerekir. Bu nedenle, yanıta dayalı bir web sitesi oluşturma yöntemini tek seferde kullanırsanız, süre kabaca bir PC telefonunun süresiyle aynı olacaktır.
Web sitesi sütun işlevi
- Genellikle şirket web sitesi yapımına yönelik sütunlar arasında ana sayfa, şirket tanıtımı, ürün teşhiri, haber merkezi, bizimle iletişime geçin vb. bulunur; ancak indirme merkezi, proje vakaları, üye merkezi, çözümler, yetenek alımı, çalışan çevresi, ürün satın alma, vb. iş yükü kesinlikle farklıdır. Genellikle daha fazla sütun olduğunda daha fazla zaman kullanılabilir.
Web sitesi tasarımı gereksinimleri
- Web sitesi tasarımı gereksinimleri sektöre ve müşteriye özeldir. Bazılarının daha yüksek tasarım gereksinimleri vardır. Tasarımcıların ilk taslağı hazırlaması daha uzun sürecek ve revizyonlar daha uzun sürecektir. Web sitesi tasarım standartları bulunmadığından bazı web sitesi tasarım projeleri 1-2 taslakla sonuçlandırılabilmektedir. , ancak bazıları sonuçlandırmak için 3-5 taslak gerektirir ve gereken süre kesinlikle değişir.
Web sitesi yapım şirketinin yetenek düzeyi
- Bazı şirketler daha yüksek tasarım ve teknik seviyeye ve daha yüksek yeterliliğe sahiptir. Elbette bunu daha hızlı yapabilirler. Bazı şirketler yeni mezunları işe alıyor, bu yüzden bunu yapmakta yavaş olmaları gerekiyor.
Web sitesi yapımının karmaşıklığı
- Bir web sitesi birçok ayrıntıyı içerir ve her ayrıntı yerinde tamamlanır. On yıllık web sitesi geliştirme deneyimime dayanarak iş yükü iki katına çıkarılabilir. Örneğin, bakımı düşünün ve her görsele bir ALT ve ardından bir başlık ekleyin. Tanım, metin taşması koruması, tarayıcı uyumluluğu, bot mesajı koruması, sayfa yükleme hızı vb.
Proje operasyon süreci
- Bu aslında web sitesi inşaat şirketinin çalışma modeliyle ilgilidir. Bazı şirketler zaman içinde müşterilere onay sağlar. Örneğin ana sayfa müşterileri onaylamak için tasarlanırken, iç sayfalar müşterileri onaylamak için tasarlanmıştır. Bazı şirketler ilk taslağı aynı anda yayınlar. Az sayıda değişiklik varsa ikincisi daha hızlıdır, ancak çok fazla değişiklik varsa yeniden yapılması gerekebilir. Ayrıca bazı şirketler, tasarımcılar ve teknoloji arasında doğrudan bağlantı yerine müşteri hizmetlerini veya işletmeyi müşterilerle buluşturuyor. Bunun yerine, hatalar ortada oluşuyor ve bilgiler çok yavaş aktarılıyor, bu da web sitesi yapım döngüsünün daha uzun olmasına neden oluyor.
Geri bildirim süresini değiştirin
- Bazen, web sitesi yapım şirketi iç denetimi geçmiş olsa da, son incelemeyi yapan kişi hâlâ müşteridir. Her müşterinin farklı tercihleri ve estetik standartları vardır. Daha fazla veya daha az revizyon olacaktır. Revizyon geribildiriminin çok uzun sürmesi proje döngüsünü etkileyecektir.